انعقاد ۲۱ قرارداد برای پروژه حلقه حفاظتی شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ۲۱ قرارداد با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان منعقد شده است.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ قرارداد پروژه‌های فعال در سامانه آمار و عمران وجود دارد، تصریح کرد: تمام اطلاعات و قراردادهای پروژه حلقه حفاظتی به‌عنوان پروژه شاخص عمرانی شهر نیز در این سامانه بارگذاری شده است.

وی افزود: از سال ۹۷ تاکنون حدود ۲۱ قرارداد با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه منعقد شده که بخش‌هایی به اتمام رسیده است و بخشی نیاز به آزادسازی دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه هر روز مباحث مربوط به پروژه حلقه حفاظتی را رصد می‌کنیم، تاکید کرد: علاوه بر این موضوع، هر ۱۵ روز یک‌بار در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی موارد مربوط به این پروژه با حضور شهردار اصفهان بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حدفاصل کیلومتر چهارم تا نهم پروژه حلقه حفاظتی اصفهان به اتمام رسیده و آسفالت شده است، ادامه داد: از کیلومتر ۲.۵ تا چهارم با پیشرفت ۲۵ درصد در حال انجام است که بخش عمده‌ای از آزادسازی‌ها به اتمام رسیده است و کیلومتر ۶۰۰ تا ۲۵۰۰ این پروژه، تا نیمه اول سال آینده تکمیل خواهد شد.

مظفر با بیان اینکه تمام تلاش مدیریت شهری اصفهان این است که هزینه‌هایی که از مردم دریافت می‌شود را در شهر سرمایه‌گذاری کند، گفت: در صدد هستیم با ایجاد ساختار و زیرساخت مناسب، دارایی‌های شهر را افزایش دهیم.

وی ضمن قدردانی از شهروندان که در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی، شهرداری را همراهی می‌کنند، تاکید کرد: اجرای این پروژه‌ها، شهر را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌دهد.

کد خبر 579983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.