اصلاح هندسی میدان سقاخانه در خیابان میرزاطاهر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اصلاح هندسی میادین بر اساس نیازهای ترافیکی و لزوم بهبود تردد صورت می‌گیرد و بر همین اساس شکل هندسی میدان سقاخانه با حفظ فضای سبز آن اصلاح شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه، ایمن‌سازی و اصلاح شکل هندسی میدان سقاخانه واقع در خیابان میرزاطاهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی معابر دارای ترافیک جهت اصلاح هندسی و حل مشکل ترافیک آن همواره مورد توجه بوده است، افزود: با اصلاح شکل هندسی میدان سقاخانه گره ترافیکی این محدوده تا حدود زیادی رفع شد و با توجه به وجود درختان و فضای سبز این میدان، حفظ آنها در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان اضافه کرد: عملیات اجرایی مناسب‌سازی و تعمیرات پیاده‌روهای جانبی میدان سقاخانه به منظور تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده به ویژه تردد سالمندان و کودکان و همچنین زیباسازی منظر شهری در نقشه‌های اداره عمران شهرداری منطقه اجرا شد.

وی گفت: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه ٩ با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات با عنوان خدمات به شهروندان و توسعه محلات در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان است.

کد خبر 579962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.