شهید «احسان قدبیگی» جان خود را رزمنده‌وار در خط مقدم علم اهدا کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی با تسلیت شهادت دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف، گفت: «احسان قدبیگی، دانشی‌مَرد جهادگری‌ست که جان جویای خویش را رزمنده‌وار در خط مقدم تحقیقات علمی اهدا کرد.»

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل درپی شهادت احسان قدبیگی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در یکی از واحدهای تحقیقات وزارت دفاع در منطقه پارچین در پیامی نوشت: کاروان انقلاب اسلامی به سربلندی از هفت‌خوان عداوت‌ها و شقاوت‌ها گذشته است و کارنامه کارایی از خود به جای گذاشته است که نابخردان وُ بدخواهان این نظام برگرفته از خون هزاران شهید، همواره به انکار آن هم‌قدم وُ هم‌قسم شده و بوده‌اند.

وی تاکید کرد: اکنون که به نوشداوری دانش، فرزندان برومند این سرزمین که یادگاران مقاومت و ایثارند، فاتحانه رجزخوان اقتدار علمی و توان دفاعی گشته‌اند، شکست‌خوردگان این نبرد، ذلیلانه در برابر این عزیزان مردم سر تسلیم فرود آورده‌اند. برومندانی که از خاک دانش برخاسته و به استقلال و اقتدار این دیار دیرین اندیشیده‌اند.

وزیر علوم افزود: احسان قدبیگی، دانشی‌مَرد جهادگری‌ست که جان جویای خویش را رزمنده‌وار در خط مقدم تحقیقات علمی اهدا کرد. خوشا او که اکنون میهمان خداوندگار علیم است و خوشا دیگر ستارگان درخشان سپهر دانش این سرزمین که نام او را روشن نگاه خواهند داشت. صمیمانه و با غرور شهادت این جوان یگانه را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ارجمند، اصحاب دانش به ویژه همکارانم در دانشگاه صنعتی شریف تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ خالصانه می‌خواهم که به حرکت علمی عالمان جهادی این سرزمین برکت عطا فرماید و بر تعدادشان بیفزاید.

کد خبر 579914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.