حریق نیمه گسترده در یک انبار ضایعات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق نیمه گسترده در انبار ضایعات واقع در ابتدای جاده حبیب‌آباد، خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _یکشنبه پانزدهم خردادماه_ حریق در انبار ضایعات واقع در ابتدای جاده حبیب‌آباد، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد و بلافاصله مأموران آتش‌نشانی به همراه اطفائیه‌های سنگین و نیمه سنگین از ایستگاه‌های شماره هفت، ۱۹ و ۲۴ به این حریق نیمه گسترده، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران آتش‌نشان در کمترین زمان ممکن از گسترش حریق جلوگیری و آتش را مهار کردند، افزود: خوشبختانه درپی این حادثه فردی آسیب ندید و علت آن در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود بیش از ۲۰ دستگاه سیلندر گاز مایع در این حریق، ادامه داد: با رشادت و از خودگذشتگی آتش‌نشانان، همه کپسول‌ها از محیط خطر خارج شدند اما در صورت انفجار یکی از سیلندرهای گاز مایع، شاهد فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی و انبار کردن غیراصولی ضایعات همراه با نگهداری غیرایمن کپسول‌های گاز، جان و مال شهروندان را تهدید می‌کند.

کد خبر 579898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.