از دستگیری قاتل کودک ۱۰ ساله در دماوند تا انفجار مرگبار یک مکانیکی

دستگیری قاتل کودک ۱۰ ساله در دماوند، تیراندازی مرگبار در مراسم تشییع جنازه، انفجار مرگبار یک مکانیکی، بازداشت هفت راننده که قاچاقچی تریاک بودند، گیرکردن استخوان مرغ در گلوی یک زن، سرقت وحشیانه از یک مادر و دختر را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی دماوند، اظهار کرد: گزارش مفقودی پسر بچه‌ای ۱۰ ساله با مراجعه خانواده این پسر بچه به مراجع انتظامی اعلام شد و از همان زمان تلاش برای پیدا کردن این کودک به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در نهایت پایانی تلخ برای این ماجرا رقم خورد و جسد این کودک پیدا شد و با دستور بازپرس پرونده، جسد جهت کشف علت نامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌های اولیه و با تلاش مأموران پلیس آگاهی سرنخ‌ها در رابطه با قتل احتمالی به جوان ۱۹ ساله رسید که با اقدامات پلیسی فرد مظنون دستگیر و تحقیقات در خصوص علت و انگیزه احتمالی قتل درحال بررسی است. شهروندان در نگهداری از کودکان خود در خارج از منازل هنگام بازی و تنها بودن آنها نظارت مستقیم داشته باشند.

تیراندازی مرگبار در مراسم تشییع جنازه

سرهنگ روح‌الله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول، اظهار کرد: درپی تیراندازی در یک مراسم تشییع جنازه در شهر میانرود یک جوان حدود ۳۵ ساله دچار مصدومیت شد. این جوان پس از اعزام به بیمارستان و علیرغم تلاش کادر درمان متأسفانه جان خود را از دست داد. مأموران پلیس عاملان تیراندازی را شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انفجار مرگبار یک مکانیکی

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حادثه انفجار یک مغازه مکانیکی، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۴۵ امروز این حادثه در خیابان جهان آرا یوسف آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان چهار دقیقه مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در یک ساختمان دو طبقه مسکونی که در طبقه همکف آن پارکینگ بوده و تبدیل به یک مغازه مکانیکی شده بود به دلایل نامشخص یک خودرو سواری پژو ۲۰۷ دچار انفجار شد که منجر به شعله‌وری شد. شدت انفجار بخشی از دیوارهای این ساختمان را تخریب و شعله‌های آتش درحال سرایت به قسمت مسکونی ساختمان بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دو نفر مرد در داخل این مکانیکی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: یک نفر به دلیل سوختگی شدید جان باخت و نفر دوم نیز به دلیل سوختگی نسبتاً شدید روانه بیمارستان شد. آتش‌نشانان پس از لحظاتی موفق شدند این حادثه را مهار کنند و علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی است.

بازداشت ۷ راننده که قاچاقچی تریاک بودند

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان، اظهار کرد: با دریافت خبری از پلیس خراسان رضوی مبنی بر انتقال یک محموله از شرق کشور پیگیری‌های تخصصی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان آغاز شد.

وی افزود: پس از بررسی تمام جوانب و بسیج همه امکانات و توانمندی‌های تخصصی، تیم‌های ویژه از پلیس به محور کویر دامغان اعزام شدند و توانستند قاچاقچیان را که با هفت دستگاه خودروی سواری قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را داشتند در تور اطلاعاتی خود به دام بیندازند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به جاساز بسیار حرفه‌ای مواد در خودروها، خاطرنشان کرد: با استفاده از سگ موادیاب، از هر خودرو ۱۰ کیلو مواد مخدر و در مجموع ۷۰ کیلو تریاک از خودروها کشف شد و هر هفت عضو این شبکه خودرویی قاچاق مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

گیرکردن استخوان مرغ در گلوی یک زن

بانوی ۷۷ ساله‌ای به علت گیر کردن استخوان مرغ در مسیر لوله گوارش به بیمارستان کوثر سمنان اعزام شد و در اقدامات اولیه، خارج کردن آن از طریق آندوسکوپی مقدور نشد و بیمار برای انجام عمل جراحی راهی اتاق عمل شد.

در این جراحی یک ساعته فوق تخصصی که عمل ترمیم اینلت مری و ترمیم نای و پنومومدیاستن و خارج کردن جسم خارجی بود، استخوان سه سانتی‌متری از مسیر گوارش خارج و قسمت‌های آسیب‌دیده ترمیم شد.

این عمل جراحی توسط دکتر پریا حامدی متخصص گوش، حلق و بینی و دکتر حمیدرضا همتی فوق تخصص جراحی قفسه سینه به همراه تیم بیهوشی به سرپرستی دکتر علی‌اکبر همتی متخصص بیهوشی و کادر مجرب اتاق عمل انجام و بیمار پس از این عمل جراحی راهی واحد ریکاوری و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کوثر سمنان شد.

سرقت وحشیانه از یک مادر و دختر

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: یازدهم خردادماه چند سارق با استفاده از دیلم به قصد سرقت وارد یک منزل در محله بهار کرمانشاه می‌شوند. دقایقی بعد ساکنان این منزل که دو خانم هستند به قصد ورود به منزل همراه خوردی شخصی خود درب پارکینگ منزل توقف می‌کنند که با باز بودن درب منزل مواجه می‌شوند.

وی افزود: سارقان به محض اطلاع از بازگشت صاحب منزل، اقدام به فرار می‌کنند و از آنجا که خودروی پژو ۲۰۶ سارقان درب منزل پارک شده و خودروی صاحب منزل نیز ۲۰۶ است، ابتدا سارق اشتباهی سوار بر خودروی صاحب منزل می‌شوند و پس از متوجه شدن، مجدداً به خودروی خود باز می‌گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: برخلاف ادعای برخی از افراد مبنی بر مسلحه بودن سارقان، این افراد هیچ گونه سلاح گرم و سردی همراه نداشتند. پلاک خودروی ۲۰۶ سرقتی و سارقان نیز صورت خود را پوشانده بودند اما از طریق اقدامات اطلاعاتی آنها شناسایی و بزودی دستگیر خواهند شد. دو خانم که به علت استرس بیهوش شده بودند، توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و پس از طی مراحل درمانی هم اکنون ترخیص شده‌اند.

کد خبر 579894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.