کاهش دوباره دستمزدها در انتظار بازیکنان بارسلونا

بارسلونا روزهای سختی را از لحاظ مالی سپری می‌کند و جدا از فروش چند بازیکن، احتمالاً برخی از بازیکنان نیز باید دستمزدهای خود را کاهش دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، وضعیت اقتصادی در بارسلونا وخیم است. این باشگاه در حال حاضر قادر به خرید هیچ بازیکنی نیست و نه تنها محدودیت‌های مالی، بلکه رد کردن سقف حقوقی لالیگا نیز تبدیل به دردسر تازه آبی‌واناری‌ها شده است.

باشگاه بارسلونا روزهای سختی را از لحاظ مالی سپری می‌کند و جدا از فروش چند بازیکن برای کاهش مخارج، احتمالاً دیگر بازیکنان بارسلونا نیز باید دستمزدهای خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهند، هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به رهبری خوان لاپورتا در حال بررسی پیشنهاد کاهش بیشتر دستمزد بازیکنان است.

پیش از این، کاهش دستمزد به عنوان یک راهکار برای کاهش مخارج توسط لاپورتا به کار گرفته شد، اما با افزایش روزافزون بدهی‌ها و مخارج بارسا، این باشگاه باید یک بار دیگر دست به دامان بازیکنان خود شود تا از حقوق خود بگذرند. بارسلونا هنوز ذی‌نفعان اولیه را از وضعیت مطلع نکرده اما در روزهای آینده، قبل از پایان ماه ژوئن، جدایی چند بازیکن کلیدی از تیم می‌تواند حسابرسی‌های مالی بارسلونا را ساده‌تر کند.

فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن از جمله بازیکنانی هستند که قبلاً با بارسلونا قرارداد بسته‌اند و تنها منتظر فرصتی هستند تا بتوانند به جمع بازیکنان این تیم اضافه شوند. عبور از سقف پرداخت حقوق تعیین شده توسط لالیگا باعث مشکلات زیادی شده و لاپورتا می‌خواهد هر راهی را برای رسیدن به پایین‌تر از سقف حقوقی، امتحان کند.

لاپورتا درباره وضعیت کنونی باشگاه بارسلونا گفته است: ماتئو آله مانی کار بزرگی انجام داد. ما نسبت به بودجه بسیار خوشبین بودیم، بیش از ۱۵۰ میلیون یورو از هزینه‌های خود را کاهش دادیم. در مسیر خوبی هستیم اما این صرفه جویی کافی نیست. ما ۵۶۰ میلیون یورو دستمزد پرداخت می‌کنیم. بایرن مونیخ ۳۰۰ میلیون یورو دستمزد می‌دهد و رئال مادرید نزدیک به ۴۰۰ میلیون یورو به بازیکنانش پرداخت می‌کند. در تیم ما دستمزدها نامتناسب است و باید برای این موضوع کاری انجام دهیم.

لاپورتا قصد دارد با بازیکنان صحبت کند و راه‌حلی ارائه دهد که بارسا را از این مهلکه نجات دهد. بدون شک او به سراغ بازیکنانی خواهد رفت که در حال حاضر دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند. از سوی دیگر، بازیکنان بر این باورند که از نظر مالی تلاش زیادی کرده‌اند. اگرچه همه آنها از شرایط باشگاه آگاه هستند، اما هیئت مدیره باید دلیل چنین حرکت دراماتیکی را برای آنها توضیح دهد و ستاره‌های تیمش را توجیه کند. آبی اناری‌ها می‌خواهند رابرت لواندوفسکی و چند بازیکن دیگر را به خدمت بگیرند، بنابراین لاپورتا و هیئت مدیره از بازیکنان درخواست فداکاری دارند تا شرایط انعطاف بیشتری پیدا کند.

کد خبر 579893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.