۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
دمبله در آستانه پیوستن به چلسی

سرمربی آبی‌ها معتقد است که دمبله استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل می‌خواهد او را به استمفوردبریج بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بارسلونا و عثمان دمبله پیشرفت اندکی در مذاکرات بر سر تمدید قرارداد داشته‌اند و به نظر می‌رسد که وینگر فرانسوی گزینه چلسی را نیز روی میز داشته باشد.

قرارداد دمبله با بارسا در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه دو طرف هنوز از نظر ارقام مالی با یکدیگر فاصله دارند، ظاهراً غول‌های انگلیسی وارد عمل شده‌اند. چلسی یکی از گزینه‌های مورد علاقه دمبله است و احتمالاً لندنی‌ها برای رسیدن به توافق، قراردادی چهارساله پیشنهاد دهند.

توماس توخل، سرمربی تیم چلسی، سابقاً سرمربی تیم دورتموند بود و در این تیم آلمانی با دمبله همکاری داشت. حالا او به دنبال این است تا بازیکن سابق خود را یک بار دیگر به خدمت بگیرد و دمبله را به روزهای اوجش برساند. بدون شک سطح فنی عثمان دمبله نسبت به زمان حضورش در دورتموند بسیار کاهش یافته چرا که در آن زمان، او یکی از برترین بازیکنان نسل خود بود.

سرمربی آبی‌ها معتقد است که دمبله استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل می‌خواهد او را به استمفوردبریج بیاورد. این بازیکن فرانسوی در گذشته گفته بود که تمایلش به ماندن در نیوکمپ است و تمام تلاش خود را برای تداوم حضور در بارسلونا انجام خواهد داد. با این حال اخیراً اعلام شد که باشگاه کاتالان هیچ تصمیمی در مورد آینده او نگرفته است.

پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و لیورپول همگی از گزینه‌های علاقه مند به جذب دمبله هستند. ژاوی به بارسلونا گفته است که می‌خواهد دمبله بخشی از تیمش باشد، اما او همچنین وضعیت مالی فعلی باشگاه را درک می‌کند. دور از انتظار نیست که به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی، دمبله نتواند با سران بارسا به جمع بندی برسد.

کد خبر 579890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.