ترویج تردد سبز با افزایش شارژر خودروهای برقی در بلژیک

شهرداری گنت بلژیک قصد دارد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را در هر ۵۰۰ متر نصب کند تا موجب ترویج استفاده مردم از وسایل نقلیه الکتریکی شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری گنت بلژیک قصد دارد ۱۰۰ ایستگاه شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی را به تعداد فعلی اضافه کند. ایستگاه‌های جدید قرار است در زمین‌های ورزشی نصب شوند که با افزودن آن‌ها، تعداد کل نقاط شارژ به ۳۰۰ ایستگاه خواهد رسید.

گنت هدف خود را تسهیل تحرک الکتریکی در شهر تعیین کرده است و با روشی هماهنگ برای ایجاد تحول الکتریکی در شهر عمل می‌کند. مسئولان قصد دارند، یک ایستگاه شارژ برای وسایل نقلیه الکترونیکی حداقل در هر ۵۰۰ متر قرار دهند.

در حال حاضر حدود ۱۵۰ ایستگاه شارژ در دسترس عموم شهروندان وجود دارد که ۱۲۰ مورد از آنها توسط شهرداری گنت ارائه شده است و ۳۰ ایستگاه نیمه‌عمومی هستند. تعداد آنها به طور پیوسته در حال افزایش است و انتظار می‌رود تا ۲۰۰ مورد برسد.

ترویج تردد سبز با افزایش شارژر خودروهای برقی در بلژیک

ایستگاه‌های شارژ موجود عمدتاً در مکان‌های راهبردی و در مناطق درخواستی شهروندان و سازمان‌های اشتراک خودرو قرار دارند. مجموعه ۱۰۰ ایستگاه جدید در پارکینگ‌های تأسیسات ورزشی گنت نصب می‌شود که برای کاربران زمین‌های ورزشی و همچنین ساکنان محلی در دسترس خواهند بود.

مأموریت گنت برای ترویج تحرک پایدار فراتر از بهبود زیرساخت‌ها است. پیش از این، گنت به دلیل سیاست‌های حمایتی ارائه یارانه برای خرید خودروهای برقی و ترویج اشتراک‌گذاری خودرو شناخته شده بود.

گنت به دلیل این واقعیت که کارکنان آن از وسایل نقلیه اشتراک‌گذاری برای سفرهای کاری استفاده می‌کنند، جایزه اشتراک خودرو را نیز دریافت کرده است.

کد خبر 579853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.