حرکت انسان‌دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه، شانزدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، آماده است تا تابستان امسال در نبرد برای جذب کالوین فیلیپس از لیدز، با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی رقابت کند.

حرکت انسان دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

* هفت بازیکن چلسی می‌توانند در پنجره نقل و انتقالات، یک باشگاه جدید پیدا کنند تا توماس توخل، سرمربی تیم، بتواند برای حضور پرقدرت در پنجره نقل و انتقالات، بیش از ۱۷۰ میلیون پوند به دست آورد.

حرکت انسان دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

* ریچارلیسون و وینیسیوس جونیور ملی‌پوشان برزیلی پس از درگیری فیزیکی شدید در یک جلسه تمرینی، از هم جدا شدند.

* یوفا از سوی حامیان مالی خود تحت فشار است تا در مورد صحنه‌های ترسناک فینال ماه گذشته لیگ قهرمانان اروپا پاسخ‌هایی ارائه دهد.

سان:

* به نیوکاسل گفته شده است که اگر می‌خواهد ناتان آکه را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد، باید ۵۰ میلیون پوند خرج کند.

* استیون برگوین اعتراف کرد که می‌خواهد تاتنهام را در تابستان امسال ترک کند و به غول هلندی، آژاکس برود.

* سادیو مانه به شوخی اشاره کرد که ممکن است پیشنهاد بایرن مونیخ را به خاطر باشگاه دوران کودکی خود، مارسی رد کند و به فرانسه برود.

* ژائو کانسلو، مدافع منچسترسیتی، در یک حرکت انسانی، یک پسر ۱۰ ساله را از زیر پای حاضران در جشن قهرمانی تیمش در ورزشگاه اتحاد، نجات داد.

* دیلی بلیند امیدوار است که هم تیمی فوق‌العاده خود در آژاکس، "یورین تیمبر"، تابستان امسال پیشنهاد منچستریونایتد را رد کند.

حرکت انسان دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

* دولت مجارستاناز کسانی که تیم انگلیس را برای زانو زدن قبل از شروع بازی دو تیم در لیگ ملت‌ها، هو می‌کردند، انتقاد کرد و آنها را احمق خواند.

دیلی میل:

* اینترمیلان علاقه‌مند است تا روبن لوفتوس چیک را به صورت قرضی از چلسی به خدمت بگیرد زیرا به دنبال بازگشت به میسر قهرمانی خود در سری آ برای فصل آینده است.

* ویلیام سالیبا به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است در تابستان امسال آرسنال را ترک کند، پس از تأیید بازگشت به این باشگاه برای پیش فصل، پایان داد.

* گرت بیل می‌گوید برنامه‌های بازنشستگی‌اش «برای مدتی» به حالت تعلیق در آمده است، او پس از گلزنی مقابل اوکراین، ولز را به اولین صعود به جام جهانی‌اش، پس از ۶۴ سال رساند.

* باشگاه‌های لیگ برتر و چمپیونشیپ برای پرکردن پست‌های خالی به مدیران بریتانیایی روی آورده‌اند، زیرا به نظر می‌رسد "برگزیت" (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) به استخدام در خارج از کشور ضربه زده است.

* در حالی که لیونل مسی شب گذشته در اسپانیا نمایش درخشانی داشت و هر پنج گل را به ثمر رساند، آرژانتین در یک بازی دوستانه، پنج بر صفر را شکست داد.

حرکت انسان دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

* جو روت، بازیکن تیم ملی کریکت انگلیس، آرامشی را که از کنار گذاشتن کاپیتانی در تیم آزمون انگلیس احساس کرد، و تلفاتی که بر سلامت روان او وارد کرد را عجیب توصیف کرده است.

حرکت انسان دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

دیلی اکسپرس:

* رافائل نادال تأیید کرد که نمی‌خواهد ویمبلدون را پس از کسب چهاردهمین عنوان اوپن فرانسه از دست بدهد. این بازیکن ۳۶ ساله مصدوم شده است، هفته آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

گاردین:

* تدارکات کانادا برای جام جهانی امسال در آشفتگی بیشتری فرو رفت، زیرا بازیکنان در ونکوور، پیش از برگزاری بازی دوستانه این کشور با پاناما در روز یکشنبه، دست به اعتصاب زدند.

دیلی استار:

* به نظر می‌رسد ایو بیسوما، هافبک برایتون، درخواست انتقال آرسنال در شبکه‌های اجتماعی را میان گمانه‌زنی‌های اخیر در مورد آینده او رد کرده است.

حرکت انسان دوستانه و جالب مدافع منچسترسیتی

سان اسکاتلند:

* تیم فوتبال رنجرز، جاش تایمون، مدافع چپ استوک سیتی را هدف قرار داده است تا در تابستان برای جذب او اقدام کند.

کد خبر 579847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.