لزوم تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری در اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: یکی از اولویت‌های کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری اهواز است.

سیدمحمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقتی به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم باید توانایی ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را نیز داشته باشیم، در این صورت است که سرمایه‌گذار با این ظرفیت‌ها آشنا می‌شود.

وی افزود: با ارائه ظرفیت‌ها است که زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌شود، شهرداری اهواز نیز دارای ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است؛ یکی از این ظرفیت‌ها زمین‌های شهرداری اهواز است که باید آنها را برای جذب سرمایه‌گذار مد نظر قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: شهرداری اهواز باید رتبه‌بندی ارزشمندی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خود ارائه دهد. وجود اطلس جامع سرمایه‌گذاری نیز یکی از ملزوماتی است که شهرداری اهواز باید نسبت تهیه آن اقدام کند، چرا که نبود آن یکی از موانع جذب سرمایه‌گذاری است.

وی تاکید کرد: چنین اطلسی تاکنون در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز وجود نداشته است، تلاش در این زمینه سبب می‌شود که امکانات و ظرفیت‌های خود را به صورت شفاف و روشن معرفی کنیم. در این اطلس باید نقشه‌های مختلف، برآوردهای ارزی، ریالی و روش‌های سرمایه‌گذاری وجود داشته باشد، همچنین در اطلس مورد نظر باید مشخص شود که چه میزان سود از سرمایه‌گذاری حاصل می‌شود و چه بخشی در آن فعال خواهد بود، به طور کلی سرمایه‌گذاری یک مجموعه است که باید تمام بخش‌های شهرداری اهواز را درگیر کند و نباید تنها به سازمان سرمایه‌گذاری محدود شود.

کد خبر 579819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.