احتمال قاچاق کوکائین به جام جهانی قطر

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه پانزدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* بارسلونا به محمد صلاح، مهاجم لیورپول اطلاع داده است که در صورت تمایل می‌تواند تابستان آینده به نیوکمپ بیاید و در کنار ستاره‌ها بازی کند؛ این درحالی است که قرارداد او با لیورپول سال آینده به اتمام می‌رسد، اما بازیکن مصری به صورت تلویحی اعلام کرده که قصد ماندن دارد.

احتمال قاچاق کوکائین به جام جهانی قطر

* منچستریونایتد پس از بازگشت کریستین اریکسن به لیگ برتر به رقابت برای جذب این هافبک دانمارکی پیوست و سرمربی جدید، اریک تن هاخ به دنبال تقویت خط هافبک شیاطین سرخ است.

* آژاکس قصد دارد با پیشنهاد ۱۸ میلیون پوندی برای بازیکن هلندی این هفته، پیشنهاد خود را برای استیون برگوین مهاجم تاتنهام افزایش دهد تا شاید بتواند او را به خدمت بگیرد.

سان:

* داوید دخیا جلوتر از هری مگوایر زیر نظر اریک تن هاخ، بهترین گزینه برای به‌دست آوردن بازوبند کاپیتانی در منچستریونایتد است.

احتمال قاچاق کوکائین به جام جهانی قطر

* آرسنال آماده است به گابریل ژسوس پیشنهادی نزدیک به ۲۰۰ هزار پوند در هفته ارائه دهد تا او را برای پیوستن از منچسترسیتی به آرسنال وسوسه کند.

احتمال قاچاق کوکائین به جام جهانی قطر

* تیم فوتبال وولوز، از مورگان گیبز وایت می‌خواهد که قرارداد جدیدی امضا کند در حالی که رقبا این تیم مانند ساوتهمپتون و ناتینگهام فارست برای امضای قرارداد با او، تلاش می‌کنند.

* ژوزه مورینیو برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن آماده است؟ سران پارک دو پرنس آقای خاص را به عنوان یک گزینه احتمالی در نظر دارند.

احتمال قاچاق کوکائین به جام جهانی قطر

* کارلو آنچلوتی، برنده لیگ قهرمانان از باشگاه بلک‌برن انگلیس خواسته که به دانکن فرگوسن علاقه جدی نشان دهد و او را جذب کند.

* جو جویس، تایسون فیوری بوکسور مطرح جهان را برای نبرد مهم در بریتانیا فراخوانده است و قول داده است که مدال‌های یادبود آن را به گروه موسیقی "جیپسی کینگ" بدهد

میل:

* گرت بیل به رغم جدایی اش از رئال مادرید در تابستان امسال اعلام کرد که بازنشسته نخواهد شد و همچنان قصد ادامه دادن دارد.

* مایکل اوون بین دکلن رایس، هافبک انگلیسی وستهم و استیون جرارد، هم تیمی سابقش در لیورپول مقایسه‌ای جالب انجام داده و این دو نفر را شبیه به هم خوانده است.

* بررسی‌های اولیه پزشکی نشان می‌دهد که الکساندر زورف در جریان نیمه‌نهایی تنیس اوپن فرانسه با رافائل نادال جمعه گذشته، "چند رباط جانبی" پای راست خود را پاره کرده است.

* گرت بیل، کاپیتان ولز، پس از تأیید اینکه تابستان امسال رئال مادرید را ترک خواهد کرد، توسط چندین باشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

تایمز:

* امیدهای تاتنهام برای جذب الساندرو باستونی توسط نماینده او بیشتر شده است. حالا آنها باید پیشنهاد خود را به باشگاه تاتنهام ارائه دهند و با آنها مذاکره کنند.

تلگراف:

* پاری سن ژرمن در حال بررسی یک حرکت غیرمنتظره است تا ژوزه مورینیو را سرمربی جدید خود کند، آنها در آستانه برکناری مائوریسیو پوچتینو هستند.

* سادیو مانه هرگز برای جدایی از لیورپول در تابستان امسال درخواست قرارداد جدیدی نکرده است، اگرچه این باشگاه قرار است از هر معامله‌ای که یک سال قبل از پایان قرارداد فعلی مهاجم با بایرن مونیخ مذاکره شود، سود زیادی به دست آورد.

* تیم ملی کریکت انگلیس در حال مذاکره با ایرلند برای انجام یک تست و بازی دوستانه در تابستان آینده، قبل از سال طوفانی ۲۰۲۳ است.

دیلی استار:

* سران منچستریونایتد به رقم زدن اولین خرید تابستانی خود که ستاره بارسلونا، فرنکی دی یونگ است، تحت هدایت اریک تن هاخ "خوشبین" هستند.

* هواداران انگلیس که قصد قاچاق مواد مخدر به جام جهانی قطر را دارند، در صورت قاچاق کوکائین به این کشور ممکن است با مجازات اعدام روبرو شوند.

سان اسکاتلند:

* تیم فوتبال سلتیک به جذب کریستوفر اسکات ستاره بایرن مونیخ نزدیک شده است. باید منتظر نظر نهایی بازیکن و باشگاه مونیخی باقی ماند.

کد خبر 579799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.