معرفی برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری در سامانه شفافیت

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سامانه شفافیت معرفی برنامه‌های اجرایی شهرداری و امکان دسترسی به سامانه‌سوت‌زنی نیز وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات مطرح شده در کمیته ارتقای سلامت اداری این موارد آماده شده است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با اشاره خبرنگار ایمنا، با اشاره به طراحی سامانه سوت‌زنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری سامانه سوت‌زنی در شهرداری و شورای ششم اصفهان به نحوی طراحی شده است که ارتباط‌گیری و استفاده از آن برای شهروندان آسان باشد و تا حد امکان حریم خصوص افراد نیز حفظ شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی سامانه سوت‌زنی در شورای اسلامی شهر اصفهان استفاده می‌شود و شهرداری نیز بر اساس مصوبه شورای ششم ملزم به استفاده از این سامانه شده است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: سامانه سوت‌زنی در شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان یکی از اصول حکمرانی خوب است که در آن به راه‌های برقراری ارتباط دو طرفه بین دستگاه‌ها، مسئولان و شهروندان اشاره می‌کند تا مردم بتوانند اطلاعات خود از سوءجریان‌های اداری را به گوش مسئولان برسانند و از طریق آن پیگیر مسائل باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات مطرح شده در کمیته سلامت اداری موارد لازم برای اجرای کامل سوت‌زنی آماده شده است تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مصور در خصوص مزیت‌های سامانه شفافیت، اظهار کرد: سامانه شفافیت مربوط به شهرداری اصفهان است تا شاهد ایجاد و ارتقای شفافیت و سلامت اداری در شهرداری باشیم و این سامانه شیشه‌ای فرآیندها و اتفاقاتی که در مدیریت شهری رخ می‌دهد را به شهروندان عرضه خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سامانه شفافیت معرفی برنامه‌های اجرایی شهرداری و امکان دسترسی به سامانه‌سوت‌زنی نیز وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات مطرح شده در کمیته ارتقای سلامت اداری این موارد آماده شده است.

کد خبر 579792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.