امام خمینی (ره) تمام مراتب جهاد را احیا کرد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به احیای تمام مراتب جهاد توسط امام خمینی (ره) گفت: امروز جوانان در برابر ظلم ایستادگی کرده و این همان معجزه است.

به گزارش ایمنا، آیت الله رضا رمضانی ظهر امروز _شنبه ۱۴ خردادماه_ در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در گلزار شهدای لنگرود با اشاره با اینکه مجلس بزرگداشت امام راحل () ره باید هرسال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود، اظهار کرد: باید به دنیا بفهمانیم که راه ما راه امام راحل است.

وی با بیان اینکه روز ارتحال امام (ره) را باید از ایام الله دانست، افزود: نباید در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) کوتاهی شود چرا که ایشان معجزه‌گری بود که توانست باورها را تغییر دهد؛ کسی باور نمی‌کرد که بعد از اسلام حاکمیتی با نام دین و ارزش‌های دینی روی کار بیاید.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه در گذشته دین در میدان و میان جامعه وجود نداشت، تاکید کرد: دشمنان نظام همواره تلاش می‌کنند که غیرت ملی و دینی را خدشه دار کرده و دین بدون اثر گذاری در جامعه، تنها به برپایی نماز و روزه ختم شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) جامعه را احیا کرد، افزود: در شوروی به مدت ۷۰ سال دین را افیون می‌دانستند اما امروزه مؤسسه‌های آمریکایی و اروپایی با تحقیق درباره دین به این نتیجه رسیده‌اند که مسلمانان بیشترین گرایش را به خدا دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با دین نمی‌توان مقابله کرد، ادامه داد: امام راحل (ره) نسل امروز جامعه دینی را احیا کرد و اگر این روحیه وجود نداشته باشد ضربه می‌خوریم.

آیت الله رمضانی، انقلاب اسلامی را امانتی در دست مردم ایران دانست و اضافه کرد: باید امین این امانت بزرگ باشیم چون این امانت آسان به دست نیامده و برای پیروزی این انقلاب خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) همه مراتب جهاد را به معنای واقعی احیا کرده است، گفت: امام خمینی (ره) کاری کرد که امروزه جوانان در برابر ظلم و ستم بایستند و این همان معجزه است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه سرود «سلام‌فرمانده» به عنوان آغازی برای تمام دنیا است، خاطرنشان کرد: افتخار همه ما این است که سرباز حضرت مهدی (عج) باشیم و نباید در این میدان کوتاهی شود.

منبع: مهر
کد خبر 579710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.