ماجرای استقرار نیوجرسی در مقابل  پاساژ تهرانی چه بود؟

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از استقرار نیوجرسی در مقابل پاساژ تهرانی در این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و با حکم دادستانی انجام شده است.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مدیریت شهری کرج به صورت جدی با تخلفات ساختمانی برخورد می‌کند، اظهار کرد: یکی از مباحث بسیار مهم در تخلفات ساختمانی، رعایت نکردن اصول ایمنی و ایمن‌سازی ساختمان‌ها است که اگر به موقع با آن مقابله نکنیم، شاهد حوادث و خسارات جبران‌ناپذیری خواهیم بود.

وی افزود: برابر حکم معاونت دادستانی پیرامون گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج مبنی بر ایمن‌سازی نشدن و رعایت نکردن اصول ایمنی پاساژ تهرانی، منطقه یک شهرداری کرج نسبت به استقرار نیوجرسی مقابل در ورودی این مکان اقدام کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج تصریح کرد: با اعطای مهلت یک ماهه به ذی‌نفعان و مالکان پاساژ تهرانی مقرر شد نسبت به رعایت نکات اعلامی و جلب نظر سازمان آتش‌نشانی اقدام کنند که در غیر این صورت تمام واحدهای آن پاساژ پلمب می‌شود.

اجرای لکه‌گیری آسفالت در معابر

وی افزود: در ماه‌های گذشته با تذکر کتبی، اخطاریه و نصب پارچه‌نوشته جهت اطلاع‌رسانی، به مالکان و ذی‌نفعان پاساژ تهرانی اقدام شده بود که با توجه نکردن آن‌ها در نهایت مجبور به استقرار نیوجرسی مقابل در ورودی پاساژ شدیم.

گروسی با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر منطقه یک، ادامه داد: با توجه به اینکه بهسازی و ترمیم آسفالت معابر یکی از مطالبات شهروندان است، عملیات ترمیم آسفالت نقاط شناسایی شده، انجام شده است.

وی با اشاره به طرح‌های تکمیل نشده و حفاری‌های نیمه‌کاره اداره آب و فاضلاب، گفت: جهت رفاه حال شهروندان نسبت به لکه‌گیری مقطعی آسفالت در خیابان برغان، حدفاصل خیابان شهربانی تا خیابان چالوس ۱۲۰ تن آسفالت پخش شد.

کد خبر 579701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.