ستاره لیورپول جدایی خود از این باشگاه را اعلام کرد!

ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول بالاخره تایید کرد که‌ جمع قرمزهای آنفیلد جدا خواهد شد و حرفه‌اش را در جای دیگر ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانه در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سنگال مقابل بنین در مقدماتی جام ملت‌های آفریقا، اظهاراتی را بیان کرد که احتمالاً برای هواداران قرمزها نگران کننده است، زیرا می‌ترسند یکی از ستاره‌های خود را از دست بدهند.

همانطور که توسط رسانه‌ها فاش شده است، مانه قرار است یورگن کلوپ را از تمایل خود برای جدایی در تابستان امسال مطلع کند و قهرمان بوندسلیگا بایرن مونیخ در رقابت برای جذب او پیشتاز است.

وینگر سابق ساوتهمپتون در پاسخ به سوالی که دیدگاه مانه را در مورد نظرسنجی که درباره آینده او انجام شده بود، گفت: "من هم مثل بقیه در شبکه‌های اجتماعی هستم و نظرات را می‌بینم. آیا بین ۶۰ تا ۷۰ درصد سنگالی‌ها نمی‌خواهند من لیورپول را ترک کنم؟ "من هر کاری که آنها بخواهند انجام می‌دهم. به زودی خواهیم دید! عجله نکنید زیرا این را با هم خواهیم دید."

آیا مانه لیورپول را ترک خواهد کرد؟

رسانه‌ها در تاریخ ۲۹ می گزارش دادند که مانه قرار است به لیورپول اطلاع دهد که می‌خواهد باشگاه را ترک کند و قرارداد خود را با آن فیلد تمدید نخواهد کرد که در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود.

گفته می‌شود که این بازیکن ۳۰ ساله پس از گذراندن شش سال گذشته در مرسی ساید، برای یک چالش جدید آماده است و قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده بود که اعلام آینده او قریب‌الوقوع است.

اگر مانه جدایی از لیورپول را کامل کند، این خبر ضربه‌ای به هواداران قرمزها وارد می‌کند که مطمئن نیستند محمد صلاح، که قراردادش در سال ۲۰۲۳ تمام می‌شود، بعد از پایان فصل آینده بماند یا خیر.

ستاره لیورپول جدایی از لیورپول را تایید کرد

آیا مانه به بایرن مونیخ خواهد پیوست؟

بایرن مونیخ در موقعیت عالی برای جذب مانه از لیورپول قرار دارد و منابع قرمزها تاکید کرده‌اند که مبلغ پیشنهادی باید بیش از ۳۰ میلیون یورو (۲۵ میلیون پوند/۳۲ میلیون دلار) باشد.

تا این لحظه، هیچ پیشنهاد رسمی از سوی قهرمان بوندسلیگا ارائه نشده است، اگرچه اظهارات مانه می‌تواند آخرین درخواست برای تیم یولیان ناگلزمن برای شروع گفتگو با تیم مرسی سایدی باشد.

لیورپول می‌خواهد قبل از اینکه مانه را به فروش برساند، جانشینی برای او داشته باشد، این بازیکن ۳۰ ساله که از سال ۲۰۱۶ در ۲۶۹ بازی برای قرمزها ۱۲۰ گل به ثمر رسانده است، نقش مهمی در موفقیت باشگاه در سال‌های اخیر داشته است.

نحوه برخورد آنها با خروج مانه بسیار جالب خواهد بود. قرمزها اصرار دارند که تا زمانی که جایگزینی برای او پیدا نشود اجازه خروج نخواهد داشت، اما چگونه می‌توان فردی مانند او را پیدا کرد، بازیکنی که در جناح راست، چپ و به عنوان یک مهاجم نوک با استانداردهای جهانی عمل کرده است.

این چالشی است که جولیان وارد، مدیر ورزشی که ماه آینده رسماً جایگزین مایکل ادواردز خواهد شد، و تیم استخدامی او، با آن رو به رو هستند.

لیورپولی‌ها قبلاً ستاره‌های آینده داری را کشف کرده بودند، مانه یکی از آنها بود، و حتی صلاح و روبرتو فیرمینو. در حالی که اخیراً آنها با دیوگو ژوتا و لوئیس دیاز موفقیت‌هایی کسب کردند، و باید این ترفند را در تابستان امسال هم تکرار کنند.

کد خبر 579698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.