TCL از گوشی اقتصادی خود با قلم لمسی رونمایی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت TCL از گوشی اقتصادی Stylus 5G با قلم لمسی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت TCL اخیراً از گوشی اقتصادی جدید خود به نام TCL Stylus 5G رونمایی کرد، این محصول از قلم لمسی استفاده می‌کند و با قیمت ۲۵۸ دلار قابل تهیه است. گوشی جدید شرکت TCL دارای صفحه‌نمایش ۶.۸۱ اینچی 1080p LCD است و به تراشه MediaTek Dimensity 700 5G مجهز شده است.

گوشی TCL Stylus 5G با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. کاربران می‌توانند حافظه ذخیره‌سازی این محصول را با استفاده از کارت میکرو SD ارتقا دهند، این گوشی به جک هدفون نیز مجهز شده است.

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی TCL Stylus 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی محصول تعبیه شده است. گوشی هوشمند ذکر شده با اندروید ۱۲ وارد بازار می‌شود، شرکت سازنده اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل و دو سال به‌روزرسانی امنیتی برای این گوشی منتشر می‌کند.

کد خبر 579662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.