اعزام ۱۵ تیم به مراسم ارتحال امام (ره) /غرق شدن ۹ نفر از ابتدای سال جاری

‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۵ تیم از دانشگاه‌های پزشکی اصفهان و کاشان به مراسم ارتحال امام (ره)، اعزام شدند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با توجه به افزایش آمار تردد، ۲۱۴ تیم امدادی هلال‌احمر، راهداری، پلیس راه و اورژانس جهت ارائه خدمات امدادی در جاده‌ها استقرار یافتند، اظهار کرد: ۱۵ تیم از دانشگاه‌های پزشکی اصفهان و کاشان شامل هفت تیم اورژانس، هفت تیم بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها، ۳۶ نفر از عوامل تخصصی، هفت دستگاه آمبولانس و شش خودروی امدادی به مراسم ارتحال امام (ره)، اعزام شدند.

سه غرق شدگی در یک روز

وی افزود: بعدازظهر امروز دو حادثه غرق‌شدگی در محدوده باغ بهادران و زرین‌شهر به وقوع پیوست که متعاقب آنها سه نفر غرق شدند و یک نفر نجات یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ حادثه در منابع آبی استان نظیر رودخانه، استخرهای ذخیره آب کشاورزی و کانال‌های انتقال آب به وقوع پیوسته است که ۲۰ نفر طی حوادث مذکور نجات یافتند و متأسفانه ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه شنا در رودخانه‌ها، استخرها، کانال‌های انتقال آب کشاورزی و دریاچه سدها به علت ناپایداری بستر رودخانه، جریان‌های گردابی و دمای پایین آب، شیب زیاد و لغزندگی دیواره کانال‌ها و استخرهای کشاورزی خطرآفرین است، تصریح کرد: هشدارهای لازم درخصوص ممنوعیت شنا با نصب تابلو و فنس در اطراف استخرهای کشاورزی اعلام شده است.

کد خبر 579614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.