تجهیزات دفاعی کشور چشم دشمن را خیره کرده است

وزیر کشور گفت: جوانان و پژوهشگران به دستاوردهای مهمی در زمینه دفاعی، تسلیحات و تجهیزات دفاعی رسیدند، که چشم دشمن را خیره کرده به نحوی که ایران در حوزه پهباد به قدرت‌های برتر دنیا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای «باریکرسف» با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور ساخت تجهیزات نظامی است که نشانگر قدرت دفاعی است، اظهار کرد: با توجه به تهدیدات مختلفی که جمهوری اسلامی با آن مواجه است باید قدرت خود را هر روز افزایش و از نظر دفاعی قوی شویم.

وی با بیان اینکه جوانان و نیروهای مسلح و مهندسان و پژوهشگران به دستاوردهای مهمی در زمینه دفاعی، تسلیحات و تجهیزات رسیدند، افزود: این تسلیحات و تجهیزات چشم دشمن را خیره کرده به نحوی که ایران در حوزه پهباد به قدرت‌های برتر دنیا تبدیل شده است.

وزیر کشور با اشاره به نمایشگاهی برپا شده از تجهیزات دفاعی در آن مکان، گفت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد که باعث می‌شود مردم ظرفیت‌های فرزندان خود را ببینند و به آنان افتخار کنند.

وی بیان اینکه از حیث موشکی از کشورهای مطرح هستیم، تصریح کرد: همه این‌ها برای دفاع از کشور در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد تا دشمن خیال تعرض به این آب و خاک را از ذهن بیرون کنند.

وی ضمن اشاره به شهادت شهید صیاد خدایی تاکید کرد: این اقدام یک اقدام بزدلانه از سوی رژیم صهیونیستی است و تصور می‌کند با این اقدامات خللی در حرکت روبه جلو جمهوری اسلامی ایجاد می‌شود.

کد خبر 579586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.