در طرح‌های تفصیلی و جامع به شهرها کمک می‌کنیم

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: تنگناهایی در بودجه‌های دولتی داریم، اما می‌توانیم در طرح‌های تفصیلی، جامع و تغییر کاربری‌های هدفمند به شهرها کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز جمعه _ سیزدهم خردادماه_ در جلسه با شهرداران، اعضای شورای شهر، رؤسای ادارات گلپایگان با بیان اینکه شهرستان گلپایگان از جایگاه ممتازی در استان اصفهان برخوردار است، اطهار کرد: در شهرستان گلپایگان ظرفیت‌هایی هست که در بسیاری از شهرستان‌ها وجود ندارد، و لازم است با همفکری یکدیگر مسائل را حل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، ادامه داد: تنگناهایی در بودجه‌های دولتی داریم، اما می‌توانیم در طرح‌های تفصیلی، جامع و تغییر کاربری‌های هدفمند به شهرها کمک کنیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت شهرها و روستاها شهرستان برند خاص را تعریف کنید و اتاق فکر تشکیل دهید تا با استفاده از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی گلپایگان به درآمدزایی پایدار برسیم.

زینلیان تصریح کرد: سیستم سنتی کشاورزی را باید به سمت مدرن و گلخانه‌ای سوق دهیم، موضوعاتی در این جلسه مطرح شد که می‌توانست زودتر از این‌ها گفته شود و از شهرداران و دهیاران انتظار می‌رود پیگیر حل مشکلات باشند.

کد خبر 579575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.