خیران جلوه‌هایی از ایثار و ایمان هستند

شهردار باغبادران گفت: ایثار و ایمان خیران از جنس مهربانی، عطوفت و همدلی است چراکه با فعالیت این قشر مؤثر در مسیر جهاد فی‌سیبل‌الله بارقه‌هایی از امید در دل جامعه به زیبایی نقش می‌بندد و در اذهان عمومی ماندگار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی شهر باغبادران را شهر ایثار و شهادت، زادگاه دانشمندان بزرگ و فرهیخته و انسان‌های نیک‌اندیش دانست و اظهار کرد: باغبادران را در حوزه‌های مختلف، شهر اولین‌ها می‌دانند اما باید به این نکته اشاره کرد که عمده خدماتی که در طول سالیان متمادی در شهر باغبادران انجام گرفته به همت شهروندان و خیران این شهر بوده است و انتظار می‌رود زمانی که خیران و شهروندان در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت می‌کنند دستگاه‌های دولتی و عمومی مستقر در این شهر نیز به شکل جهادی به میدان آمده و وظایف ذاتی خود را به سرانجام برسانند.

وی خیران را جلوه‌هایی از ایثار و ایمان دانست و افزود: ایثار و ایمان خیران از جنس مهربانی، عطوفت و همدلی است چراکه با فعالیت این قشر مؤثر در مسیر جهاد فی‌سیبل‌الله بارقه‌هایی از امید در دل جامعه به زیبایی نقش می‌بندد و در اذهان عمومی ماندگار خواهند شد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه نام بلند خیران شهر باغبادران همواره در تاریخ ایران زمین زنده خواهد ماند، تصریح کرد: جامعه خیران شهر باغبادران به عنوان یک جامعه قدیمی و مستقل نقش بی‌بدیلی در توسعه شهر در حوزه‌های مختلف داشتند و باید دست چنین افرادی را بوسید.

وی اضافه کرد: خیران باغبادران به لحاظ ساخت مدرسه و تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه پیام نور این شهر خوش درخشیده به گونه‌ای که این مهم هیچ‌گاه دچار رکود و تعطیلی نشده است و این افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش و مراکز عالی آموزشی به شمار می‌آید.

امینی خیران را چشم و چراغ شهر باغبادران دانست و اظهار کرد: فعالیت خیران شهر باغبادران به گونه‌ای است که همیشه از آنان به نیکی یاد خواهد شد و این تفکر ارزشمند و جهاد فی‌سیبل‌الله آنان به گونه‌ای است که در این دنیا و آخرت برای آنان صالحات و باقیات به جای می‌گذارند و نزد خدا جایگاه والایی دارند.

وی با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش باید در جامعه معرفی شوند، خاطرنشان کرد: افرادی که از خودشان می‌گذرند تا دیگران رشد کنند برای همه ما الگو هستند و بر همین اساس باید به عنوان الگوهای بی‌بدیل در جامعه معرفی شوند تا فرهنگ انجام کار خیر در شهرهای ایران ترویج و نسل جدید با این فرهنگ ارزشمند به خوبی آشنا شود.

کد خبر 579562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.