رودیگر: برای پیوستن به رئال مادرید هیجان‌زده هستم

مدافع میانی آلمانی که تازه به رئال مادرید پیوسته، پیامی برای هواداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، آنتونیو رودیگر به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شده است. این مدافع میانی ۲۹ ساله درباره هیجان خود از انتقال به پایتخت اسپانیا صحبت کرده است.

پس از انتشار بیانیه ای از سوی رئال مادرید برای تأیید خرید آنتونیو رودیگر، این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی نیز پیامی را به اشتراک گذاشت. رودیگر در توئیتر خود نوشت: با افتخار اعلام می‌کنم که به رئال مادرید خواهم پیوست. من برای تمام چالش‌های پیش رو بسیار هیجان زده هستم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا اولین بازی‌هایم را برای این باشگاه بزرگ انجام دهم.

رودیگر قبل از اینکه تأیید رسمی انتقالش به رئال مادرید از چلسی خداحافظی کرده بود. او در بیانیه خود خطاب به آبی‌های لندن نوشت: چلسی همیشه در قلب من خواهد بود، لندن همیشه خانه من خواهد بود. من تنها به اینجا آمدم و اکنون یک همسر و دو فرزند زیبا دارم. همچنین یک برادر جدید به نام کووا (متئو کواچیچ) نیز دارم.

وی در ادامه یادآور شد: من یک جام حذفی، یک لیگ اروپا و یک مدال لیگ قهرمانان اروپا در اینجا کسب کردم و البته صدها خاطره دارم که برای همیشه با من خواهد ماند. متأسفانه مذاکرات قرارداد من در پاییز گذشته سخت شده بود. فوتبال بازی کردن هم یک تجارت است. باید بدانید که وقتی تا ژانویه هیچ خبری از باشگاه نمی‌شنوید، اوضاع پیچیده می‌شود.

رودیگر در پایان صحبت‌هایش گفته بود: ما روبات نیستیم، می‌دانید؟ نمی‌توانید ماه‌ها با این همه عدم اطمینان در مورد آینده خود صبر کنید. حالا آینده من مشخص شده و قرار است در چهار فصل آینده برای رئال مادرید بازی کنم.

کد خبر 579552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.