مولر: فکر می‌کنم لواندوفسکی در بایرن بماند

ملی پوش لهستانی اعلام کرده که دوران حضورش در بایرن به پایان رسیده اما هم‌تیمی‌های او هنوز امیدوار هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، توماس مولر هافبک بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرده است که روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ می‌ماند؛ حتی اگر این مهاجم گفته که قصد دارد تابستان امسال آلمان را ترک کند.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ گفته است که تجربه خود در بایرن را تمام شده می‌داند و نمی‌تواند پس از اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داده به کارش در این باشگاه ادامه دهد. با این حال توماس مولر معتقد است که هنوز همه چیز تمام نشده و لوا ممکن است در آلمان بماند.

این بازیکن آلمانی پرونده فرانک ریبری و اتفاقاتی که در سال ۲۰۰۹ رقم خورد را دلیلی بر صحبت‌های خود می‌داند. ریبری در آن زمان می‌خواست به رئال مادرید برود اما در ادامه ۱۰ سال دیگر با غول آلمانی ادامه داد. مولر در مصاحبه‌ای با کیکر گفت: امیدوارم مردی که سال‌ها در خط حمله همراه من بوده بماند.

وی افزود: در تعطیلات تابستانی هستیم و در این زمان اتفاقات زیادی می‌افتد. من تمایل فرانک ریبری برای رفتن به رئال مادرید را به یاد دارم. با این وجود او در اینجا به کار خود ادامه داد. البته تجارت و دنیای فوتبال به گونه‌ای است که می‌تواند همه چیز را دچار تغییر و تحول کند. تنها یک مسئله کلیدی وجود دارد؛ باشگاه مهم‌تر از ما بازیکنان است.

گفته می‌شود که لواندوفسکی از تلاش‌های بایرن برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم نروژی که دورتموند را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد، ناراحت است. این بازیکن لهستانی احساس کرده است که بایرن مونیخ به اندازه کافی به تمدید قراردادش اهمیت نمی‌دهد.

در حال حاضر لواندوفسکی به قراردادی سه ساله با بارسلونا دست یافته و همه مذاکرات شخصی به بهترین شکل دنبال شده است. تنها مشکل مهاجم لهستانی مخالفت بایرن مونیخ با انتقال است، مخالفتی که شاید با پرداختی‌های بیشتر از جانب بارسلونا برطرف شود.

کد خبر 579504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.