لزوم بررسی کارشناسی برای اجرای دقیق راهبردهای ۱۲گانه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به حجم گسترده فعالیت دستگاه‌ها لازم است بررسی کارشناسانه و تخصصی نسبت به اجرای دقیق و کامل هر راهبرد انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد موسوی امروز_ پنجشنبه دوازدهم خرداد_ در شصت‌ویکمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با تشریح اقدامات اجرایی راهبردهای ۱۲ گانه، اظهار کرد: در خصوص بندهایی که اجرای آنها مستقیماً در استان برنامه‌ریزی می‌شود، باید خلاءها و نواقص شناسایی و اقدامات تحولی مربوطه جهت رفع آنها صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به مشارکت دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی سازی راهبردها، لازم است گزارش عملکرد اجرایی و روند پیشرفت کار در هر دستگاه به صورت دوره‌ای تنظیم و جهت بررسی به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ارسال شود.

دادستان مرکز استان نیز در این جلسه با بیان اینکه برخی از راهبردها نیازمند تدوین و ابلاغ آئین نامه اجرایی از مرکز است، بر نظارت مستقیم نسبت به انجام فعالیت‌های اقتصادی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به حجم گسترده فعالیت دستگاه‌ها لازم است بررسی کارشناسانه و تخصصی نسبت به اجرای دقیق و کامل هر راهبرد انجام شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از دادستانی و دستگاه‌ها نظارتی استان فعالیت‌های اقتصادی ادارات و نهادها را بررسی و پس از احصاء و جمع بندی نتیجه را به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اعلام دارند.

کد خبر 579478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.