مسی: شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی نیستیم!

لیونل مسی به خوبی می‌داند که تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی کار ساده‌ای در پیش ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، تیم ملی آرژانتین موفق شد شب گذشته در دیدار فینالیسیما با سه گل از سد تیم ملی ایتالیا عبور کند و به عنوان قهرمانی دست یابد. لیونل مسی نیز در این مسابقه نمایش بسیار خوبی داشت و بهترین بازیکن زمین نام گرفت.

بازیکنان آرژانتین در ومبلی با پاس گل‌های لیونل مسی قدرت مضاعفی پیدا کردند و توانستند یک عنوان قهرمانی دیگر کسب کنند. اگرچه این قهرمانی با شکست دادن قهرمان یورو به دست آمد، اما لیونل مسی به خوبی می‌داند که تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی کار ساده‌ای در پیش ندارد.

مسی درباره پیروزی برابر ایتالیا گفت: آنچه ما اینجا تجربه کردیم زیبا بود. ما می‌دانستیم که یک بازی خوب و یک محیط خوب برای قهرمان شدن در اختیار ما خواهد بود که باید از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به رشد خود ادامه می‌دهیم و دقیقاً به دنبال پیشرفت روزافزون هستیم. روز به روز در تلاش هستیم تا بیشتر پیشرفت کنیم و به سطوح بالاتری برسیم.

فوق ستاره آرژانتینی در خصوص شانس قهرمانی کشورش در جام جهانی اذعان کرد: همچنان می‌گویم که شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی نیستیم اما با هر تیمی که مقابل ما قرار بگیرد مبارزه می‌کنیم. تیم ما امیدوار است و هدف‌های روشنی دارد. باید به پیشرفت خود ادامه دهیم. اکنون مسابقات مهمی در ماه سپتامبر داریم که باید برای آن‌ها تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن به اولین بازی خود در جام جهانی برسیم.

کد خبر 579466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.