اصفهان پیشگام در اقدام انقلابی/ اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در محکومیت نقشه صهیونیستی و هتک حرمت امام رضا (ع) عصر امروز در میدان امام حسین اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در محکومیت نقشه صهیونیستی و هتک حرمت امام رضا (ع) عصر امروز _ پنجشنبه دوازده خردادماه_ با حضور پرشور مردم دیندار اصفهان و جمعی از خادمان حضرت امام رضا (ع) و مسئولان استانی در میدان امام‌حسین (ع) اصفهان برگزار شد. این اجتماع مردم برای نخستین بار پس از هتک حرمت به امام هشتم شیعیان در فیلم منحط «عنکبوت مقدس» برگزار شد.

اقشار مختلف مردم ضمن اعلام انزجار از عوامل و پشت پرده این عمل خبیثانه با فریاد زدن شعارهای (ما ملت امام‌رضاییم)، (با آل علی هرکه درافتاد، برافتاد) (مرگ بر فتنه‌گر)، (مرگ بر اسرائیل)، (مرگ بر آمریکا)، (هیهات من‌الذله) میزان ارادت قلبی خود را به مکتب امام رضا (ع) و تنفر از دشمنان اهل‌بیت (ع) را به رخ جهانیان کشیده و نسبت به بی توجه به خطوط قرمز خود در حفظ شأن مقدسات شیعیان هشدار دادند.

اجرای گروه سرود فرزندان شاهد، رزم نوازی سرودهای رضوی، برافراختن پرچم متبرک گنبد حرم امام‌رضا (ع)، مداحی محمد یزدخواستی و امیر برومند از جمله برنامه‌های این اجتماع بود و در انتهای مراسم مردم خواستار برخورد دستگاه دیپلماسی با این هتک حرمت شدند.

به گزارش ایمنا، فیلم موهن «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی با بازی زهرا امیر ابراهیمی و با حمایت دولت‌های غربی که در جشنواره کن ۲۰۲۲ جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت، حالا با انتشار تیزر و پوستر این فیلم و همچنین بررسی نامی که بر آن گذاشته شده، مشخص می‌شود در یک اقدام برنامه‌ریزی شده به امام رضا (ع) توهین کرده‌اند.

کد خبر 579453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.