قلعه‌ای در قلب گلشهر/سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «قلعه‌ای در قلب شهر»، «افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در آستارا»، «شهرنشینی بام ایران در گذر تاریخ»، «تاثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی»، «همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سمنان»، «مالکان ساختمان فرسوده خود را ایمن‌سازی کنند»، «ساماندهی سرویس‌های شهرک صنعتی ساوه»، «انتصاب‌ها اجباری باشد استعفا می‌دهم»، «سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا» و «اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها» عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

قلعه‌ای در قلب شهر

از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران ایمنا در هفته پیش رو " قلعه‌ای در قلب شهر" بود.

در مرکز گلشهر قلعه عظیم خشتی وجود دارد که روی تپه بنا شده است. این قلعه تاریخی با سه هزار سال قدمت متعلق به دوران حکومت مادها بوده و مکانی بکر و باصفا برای بازدید مسافران و گردشگران است.

افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در آستارا

غلامرضا مصاحب رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری آستارا از افزایش ۳۶ تا ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

شهرنشینی بام ایران در گذر تاریخ

" شهرنشینی بام ایران در گذر تاریخ" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت.

شهرکرد یکی از شهرهای کهن و زیبای ایران در استان چهارمحال‌وبختیاری است؛ این شهر مرتفع‌ترین مرکز استان در کشور است که دارای جاذبه‌های طبیعی فراوان بوده و هرساله پذیرای گردشگران بسیاری است.

تأثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی

علیرضا شربتدار شهردار مهدیشهر گفت: برنامه‌های ملاقات مردمی نقش بی‌بدیلی در راستای رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان دارد.

همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سمنان

علی اکبر بنی‌اسدی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌های شهر برگزار شد.

مالکان ساختمان فرسوده خود را ایمن‌سازی کنند

قاسم نوپور سرپرست شهرداری آستارا گفت: مالکان ساختمان‌های فرسوده و نیمه‌کاره به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگوار، هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم و ایمن‌سازی ساختمان خود اقدام کنند.

ساماندهی سرویس‌های شهرک صنعتی ساوه

علی‌اصغر آرمیده رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساوه گفت: به منظور ساماندهی و حل مشکلات سرویس‌های شهرک صنعتی ساوه نشستی به میزبانی سازمان حمل‌ونقل شهرداری برگزار شد.

انتصاب‌ها اجباری باشد استعفا می‌دهم

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان گفت: این موضوع که بگوییم یک مدیر در روند انتصاب‌ها استقلال کامل دارد، صحیح نیست. من نیز در وضعیتی نیستم که اجبار برای انتصابی را قبول کنم و اگر چنین باشد استعفا می‌دهم.

سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا

از عناوین پربازدید خبری شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته" سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا" هفته پیش بود.

ساخت مجتمع تجاری فرهنگی در میدان امام خمینی (ره) آستارا با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی سال ۱۳۸۴ آغاز شد و طبق زمان‌بندی باید بعد از دو سال به بهره‌برداری می‌رسید، اما پس از گذشت ۱۷ سال از زمان آغاز عملیات اجرایی، این پروژه هنوز تکمیل نشده است.

اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها+ پاسخ مسئولان

"اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها" نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

شهروندان گلپایگان به‌ویژه رانندگان، نسبت به مسدود شدن دوربرگردان‌های بلوار امام رضا (ع) معترض هستند.

کد خبر 579442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.