نیم‌نگاه دیبالا به لیگ برتر، آرسنال و اینتر

مهاجم ملی پوش آرژانتینی، تابستان امسال یوونتوس را به عنوان بازیکن آزاد ترک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پائولو دیبالا مهاجم ملی پوش آرژانتینی، تابستان امسال یوونتوس را به عنوان بازیکن آزاد ترک می‌کند و در حال حاضر نیز مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است.

پائولو دیبالا که گفته می‌شود هدف نقل و انتقالات تابستانی آرسنال است، اشاره کرده که انتقال به لیگ برتر برای او جذاب خواهد بود. اهداف مختلفی برای دیبالا وجود دارد و این مهاجم ۲۸ ساله ممکن است چالش‌های جدیدی را در انگلیس یا اسپانیا تجربه کند.

ستاره آرژانتینی هفت سال گذشته را در یووه گذراند و در ۲۹۳ بازی ۱۱۵ گل به ثمر رساند. پس از اینکه باشگاه یوونتوس و دیبالا بر سر تمدید قرارداد جدید به توافق نرسیدند، این بازیکن به دنبال یک چالش جدید در حرفه فوتبال خود است.

دیبالا در مورد برنامه‌های آینده‌اش و احتمال پیوستن به اینتر گفت: من کاملاً آرام هستم و نماینده‌های من به خوبی همه چیز را تحت کنترل دارند. در ایتالیا خیلی راحت هستم اما هنوز دوست دارم لیگ‌های دیگری مانند لیگ برتر و لالیگا را بشناسم و تجربه کسب کنم. با این حال باید اعتراف کنم که در ایتالیا خوشحالم. ۱۰ سال اخیر را در این کشور گذرانده ام و با سبک مسابقات ایتالیا کاملاً آشنایی دارم. اینجا طوری با من رفتار می‌کنند که انگار ایتالیایی هستم.

وی ادامه داد: در حال حاضر روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام و باید با خونسردی برای آینده‌ام فکر کنم. هیچ تصمیمی نگرفته ام و تصمیم را به مدیربرنامه ام سپرده‌ام. فعلاً وظیفه من این است که به آرژانتین فکر کنم.

دیبالا یکی از گلزن های آرژانتین در فینالیسیمای ۲۰۲۲ در ومبلی بود. تیم ملی آرژانتین موفق شد با سه گل ایتالیا را شکست دهد و در پایان این مسابقه جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آنخل دی ماریا و لائوتارو مارتینز دیگر گلزنان آلبی سلسته بودند و لیونل مسی نیز جایزه بهترین بازیکن مسابقه را به دست آورد.

پیوستن دیبالا به اینتر دور از انتظار نیست و حضور لائوتارو مارتینز در این تیم می‌تواند بیش از پیش کاپیتان فعلی یوونتوس را تحریک کند. دیبالا درباره همبازی شدن با لائوتارو اذعان کرد: من و لائوتارو؟ لائوتارو یک پدیده است. امروز بازی باورنکردنی انجام داد و گل هم زد. با این حال نمی‌خواهم این روزها درباره نقل و انتقالات صحبت کنم و تمرکز من بر روی تیم ملی است.

تیم ملی آرژانتین با ستاره‌های پرشمارش روز یکشنبه با استونی دیدار دوستانه ای برگزار خواهد کرد.

کد خبر 579435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.