طرح فاضلاب شهری گلپایگان باید اجرایی شود

فرماندار گلپایگان گفت: اجرای پروژه فاضلاب شهری گلپایگان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته البته ردیف اعتبار ملی نیز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمدرضا عسگریان امروز_ پنجشنبه دوازدهم خردادماه_ در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان با بیان اینکه بزرگترین مشکل مردم شهرستان حقابه است، اظهار کرد: سند حقابه‌ای که سال ۱۳۹۶ در وزارت نیرو برای شهرستان تهیه شده است باید بررسی شود زیرا موجب پدیده فرونشست زمین در شهر گلشهر شده است.

وی گفت: معادن از معضلات بزرگ شهرستان است، بدون هیچ استعلامی از سوی صمت مجوز ایجاد معدن صادر می‌شود، وقتی مشکل ایجاد می‌شود باید برای رفع آن ورود پیدا کنیم.

فرماندار گلپایگان گفت: مهمترین نقطه حادثه خیز شهرستان پنج راهی شهرستان است لذا طرحی تهیه شده که نیاز به آزادسازی دارد، اما به دلیل همکاری نکردن معوق مانده است.

عسگریان تصریح کرد: میدان ورودی شهر گوگد نیاز به آزادسازی دارد که در این راستا لازم است بودجه تخصیص داده شود تا طرح جدید اجرا شود.

وی گفت: اجرای پروژه فاضلاب شهری گلپایگان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته که ردیف اعتبار ملی هم دارد.

فرماندار گلپایگان عنوان کرد: ۳۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی در گلشهر جانمایی شده که نیاز به اصلاح حریم دارد و از طرفی با مخالفت محیط زیست مواجه است.

عسگریان با انتقاد از نبود مدرسه در مسکن مهر، گفت: منطقه مسکن مهر با سه هزار و ۵۰۰ خانوار، فضای آموزشی ندارد در این راستا برای تکمیل فضای آموزشی آن اعتبار تخصیص داده شود.

کد خبر 579431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.