ساماندهی موکب‌های عزاداری در اصفهان/ قطع درختان آفت‌زده کرمانشاه

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، «هوشمندی؛ مقصد پایانه‌های اصفهان»، «برگزاری جشن بزرگ روز دختر در کرج»، «ساماندهی موکب‌های عزاداری در اصفهان»، «کدام ساختمان‌ها توسط شهرداری پلمب می‌شود»، «تشکیل میز محلات در محله‌های ولدان و دهنو»، «تشکیل میز محلات در محله‌های ولدان و دهنو»، «درخشش اصفهان در رقابت بین‌المللی ابتکارات شهرهای دوستدار کودک»، «جایگزینی پایانه اندیشه به جای پایانه زاینده‌رود در اصفهان»، «همایش ۱۰۰۰ نفری "دختران آفتاب" به مناسب روز دختر» و «آغاز اجرای قطع درختان آفت‌زده کرمانشاه» در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

هوشمندی؛ مقصد پایانه‌های اصفهان

" هوشمندی؛ مقصد پایانه‌های اصفهان" یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود که جزئیات این مسئله در گفت‌وگو با مدیران شهری تشریح شد.

پایانه‌های مسافربری شهرها امروزه فراتر از یک مکان برای خرید بلیت و سوار و پیاده شدن مسافران به اتوبوس‌ها شده است، زیرا با گسترش شهرها و افزایش تقاضای سفر و توسعه انتقال بار و کالا در کنار حمل مسافر به مکانی جهت تبادلات تجاری و خدمات رفاهی تبدیل شده است.

جشن بزرگ روز دختر در کرج برگزار می‌شود

مهدی علیمردانی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: جشن بزرگ روز دختر امروز (سه‌شنبه) در محله اسلام‌آباد این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

موکب‌های عزاداری در اصفهان ساماندهی می‌شود

روح الله ابوطالبی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک و خدمت‌گذاری هرچه بیشتر به خادمان اهل‌البیت (ع) در موکب‌های عزاداری، مقرر شد مکان‌یابی از طرف مدیریت شهری به هیئت‌های مذهبی پیشنهاد شود.

کدام ساختمان‌ها توسط شهرداری پلمب می‌شود؟

از دیگر عناوین پربازدید خبری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته" کدام ساختمان‌ها توسط شهرداری پلمب می‌شود؟ " بود که جزئیات این موضوع در گفت‌وگو با مدیران شهری بررسی شد.

مدیریت کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری مرجع شبه قضائی رسمی رسیدگی به تخلفات ساختمانی است و نقشی پیشگیرانه در گسترش ناموزون و غیراصولی ساختمان‌ها و احداث بناهای مازاد و مغایر با پروانه ساختمانی دارد.

تشکیل میز محلات در محله‌های ولدان و دهنو

محمد صیرفی‌نژاد مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: در راستای افزایش عدالت‌محوری و ارتقای کیفی محله‌ها، میز محلات در دو محله «ولدان» و «دهنو» تشکیل شد.

درخشش اصفهان در رقابت بین‌المللی ابتکارات شهرهای دوستدار کودک

وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از برگزیده شدن سه اقدام ارزشمند شهرداری اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک در رقابت بین‌المللی جوایز الهام‌بخش و ابتکارات شهرهای دوستدار کودک جهان (۲۰۲۱) خبر داد.

اینجا تاکسی کم است، کرایه گران!

"اینجا تاکسی کم است، کرایه گران" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

کمبود تعداد تاکسی‌ها در شهر بندرعباس به‌عنوان پایتخت اقتصادی ایران در کنار نرخ بالای کرایه آن به یک معضل جدی تبدیل شده است، معضلی که گلایه شهروندان را به‌همراه داشته است و هر از چند گاهی به‌عنوان سوژه در فضای مجازی و حقیقی خبرساز می‌شود.

جایگزینی پایانه اندیشه به جای پایانه زاینده‌رود در اصفهان

ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از جایگزینی پایانه اندیشه به جای پایانه زاینده‌رود در اصفهان خبر داد و گفت: مطالعات احداث پایانه اندیشه در جنوب غربی اصفهان انجام شد و تملک اراضی آن در منطقه ۱۳ شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

همایش ۱۰۰۰ نفری "دختران آفتاب" به مناسب روز دختر

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برگزاری همایش ۱۰۰۰ نفری با عنوان"دختران آفتاب"به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با اجرای مجری توانمند"مژده لواسانی"خبر داد.

آغاز اجرای قطع درختان آفت‌زده کرمانشاه

فرامرز رحمتی، رئیس سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از آغاز طرح قطع درختان آفت‌زده این شهر خبر داد.

کد خبر 579418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.