ضرورت استفاده از ظرفیت‌های منطقه ۵ شهرداری تهران

سخنگو و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه پنج شهرداری تهران به‌لحاظ فرهنگی ظرفیت خوبی دارد و می‌تواند در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی خدمات خوبی به شهروندان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی با اشاره به بازدید، از پروژه‌های فرهنگی منطقه پنج اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای طرح چهارشنبه‌های فرهنگی در منطقه پنج پایتخت حضور پیدا کردیم تا در جریان روند پیشرفت پروژه‌های فرهنگی منطقه قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در جلسه شورای معاونان که به همراه شهردار منطقه برگزار شد، عملکرد معاونان و مدیران منطقه از نظر فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد در این زمینه توسط مدیران منطقه ارائه شد؛ همچنین دیدار صمیمی با فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه داشتیم و در این جلسه دغدغه‌های اساسی فرهنگی مطرح و چالش‌ها به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: دیداری با کارمندان و کارکنان شهرداری منطقه پنج انجام شد که در این دیدار دغدغه‌ها و مشکلات کارکنان مطرح شد.

وی گفت: به همراه شهردار منطقه پنج از چند پروژه منطقه بازدید کردیم که ساختمان که سرای محله اکباتان یکی از این پروژه‌ها بود و در جریان روند ساخت این ساختمان قرار گرفتیم؛ نکته حائز اهمیت ایمنی و مناسب‌سازی ساختمان این سرای محله برای معلولان و کم‌توانان جسمی است که در روند ساخت این مجموعه فرهنگی به این نکات توجه شده بود و به زودی این مجموعه فرهنگی افتتاح خواهد شد.

نادعلی تصریح‌کرد: از مجموعه بهشت امام رضا (ع) بازدید کردیم که این مجموعه در حال خدمات رسانی به معلولان و کم‌توانان جسمی است؛ مجموعه بهشت امام رضا (ع) ظرفیت بالایی داشته و امکانات خدمات رسانی و درمانی و ورزشی خوبی در اختیار دارد که مدیریت شهری تهران نیز می‌تواند با همکاری این مجموعه در تسهیل خدمات‌رسانی به افراد معلول و کم توان جسمی کمک شایانی باشد.

وی اضافه کرد: دیدار صمیمی با خانواده معزز شهدا در منطقه پنج داشتیم و سپس از مسجد جامع امام سجاد (ع) که از مساجد فعال در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه است بازدید کردیم؛ نکته قابل توجه این است که منطقه پنج شهرداری تهران ظرفیت خوبی از نظر فرهنگی دارد که می‌تواند در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی خدمات خوبی به شهروندان ارائه کند.

نادعلی با اشاره به تعامل خوب مدیریت شهری تهران و فعالان و نخبگان منطقه پنج پایتخت، گفت: مسائل فرهنگی اهمیت ویژه ای دارد و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح فرهنگی در شهر تهران استفاده کرد؛ تعامل مدیریت شهری تهران با فعالان و نخبگان فرهنگی از جمله اقداماتی است که باید به صورت جدی دنبال شود و در مدیریت شهری تهران نیز به دنبال یک تعامل سازنده میان فعالان و نخبگان فرهنگی هستیم.

کد خبر 579397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.