ارسال پیامک از طریق اینترنت چگونه است؟ 

ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از خدمات پنل‌های پیامکی است که به افراد با اهداف مختلفی ارائه می‌شود. به‌طور معمول، بازاریاب‌های دیجیتال و صاحبان کسب‌وکار برای اینکه پیامک را به‌صورتِ انبوه برای مشتری‌هایشان بفرستند، از این خدمات استفاده می‌کنند.

اگر شما هم می‌خواهید برای کسب‌وکارتان از بازاریابی پیامکی استفاده کنید و به یک سرویس ارسال پیامک احتیاج دارید، با ما همراه باشید تا بهترین سرویس‌های ارسال پیامک را معرفی کنیم.

پنل پیامکی چیست؟

پنل ارسال پیامک، سامانهٔ ارسال انواع پیامک هاست و برای ارسال پیام‌های کد تخفیف، تبریک تولد و معرفی محصول جدید استفاده می‌شود. کسب‌وکارهای مختلفی مانند فروشگاه‌های اینترنتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، سالن‌های آرایشی و فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بازاریابی پیامکی، این سامانه را خریداری کنند و از طریق اینترنت پیامک بفرستند.

چرا به پنل پیامکی احتیاج دارید؟

فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما کوچک یا بزرگ است؛ یک فروشگاه اینترنتی بزرگ را مدیریت می‌کنید یا صاحب یک آرایشگاه یا فست‌فود در محلهٔ خودتان هستید، با سرویس ارسال پیامک می‌توانید کمپین فروش را با هزینه‌ای کم اجرا کنید، صدای خودتان را به گوش مشتریان برسانید، کدهای تخفیف را در مناسبت‌های مختلف ارسال کنید و تأثیر نتایج کمپین پیامکی خود را در کانال‌های دیگر بازاریابی مشاهده کنید.

چگونه با اینترنت پیامک ارسال کنیم؟

برای ارسال پیامک از طریق اینترنت، اول از همه به یک پنل پیامکی احتیاج دارید. پنل‌های پیامکی به شما کمک می‌کنند که بدون استفاده از موبایل پیامک بفرستید. این فرایند با ثبت‌نام در سایت، انتخاب شماره‌های منتخب و نوشتن متن پیامک انجام می‌شود.

مسئلهٔ مهم، انتخاب سامانهٔ پیامکی مناسب است. بهتر است با توجه به انتظاراتی که از پنل پیامکی دارید، سایت موردنظرتان را انتخاب کنید. سایت نجوا یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی است و خدمات یکپارچه‌ای ارائه می‌کند. سرویس بازاریابی پیامکی نجوا دارای قابلیت ترک کردن رفتار کاربران و ارائه گزارشات دقیق کمپین‌هاست. همچنین با نجوا می‌توانید با هزینه ثابت به تمام اپراتورها و بدون هیچ هزینه ثابتی، پیامک ارسال کنید..

ارسال پیامک از طریق اینترنت با پنل پیامکی نجوا

در سایت نجوا، می‌توانید کمپین‌های پیامکی را با ۲۰۰ پیامک رایگان شروع کنید. با ثبت‌نام در سایت نجوا و تأیید مدارک می‌توانید اس‌ام‌اس مارکتینگ را شروع کنید. مرحلهٔ اول، شارژ حساب است؛ با شارژ کردن حسابتان در سایت، هزینهٔ ارسال پیامک را پرداخت می‌کنید.

ارسال پیامک از طریق اینترنت چگونه است؟ 

برای ارسال پیامک به مخاطبینتان باید شماره موبایل آن‌ها را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم که از طریق فرم‌های عضوگیری نجوا، اطلاعات کاربرانتان را دریافت کرده و یک لیست شماره موبایل درست کنید و در پروفایل خودتان ذخیره کنید. بعد از نوشتن متن پیامک و وارد کردن شماره موبایل‌ها، می‌توانید کمپینتان را ارسال کنید

مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت با سامانه پیامکی نجوا

این سامانه امکانات زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. تمام خدمات در یک پنل مشترک

با سامانهٔ پیامکی نجوا می‌توانید از خدمات مختلفی مثل ارسال نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. تمام ابزارهای مربوط به بازگشت مشتری در این سامانه در اختیار شماست تا مشتری‌ها را به خرید مجدد دعوت کنید.

برنامه‌ریزی کمپین‌های بازاریابی پیامکی، ارسال کد تخفیف و تاییدیه خرید با استفاده از سامانهٔ پیامکی نجوا انجام می‌شوند. از دیگر مزایای سایت نجوا می‌توان به شخصی‌سازی و زمان‌بندی، گزارش‌گیری پنل، پشتیبانی از طراحی و اجرای کمپین و ارسال ایمیل و پوش نوتیفیکیشن اشاره کرد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت چگونه است؟ 

۲. شخصی‌سازی پیامک

با ارسال پیام‌های شخصی به مشتری‌ها ارتباط بهتری با او می‌گیرید. فرض کنید در روز تولد مشتری یک کد تخفیف اختصاصی برای او ارسال می‌کنید، قطعاً این کار او را به بازگشت و خرید از شما ترغیب می‌کند.

۳. گزارش‌گیری و تحلیل نتیجهٔ کمپین پیامکی

اجرای یک کمپین اس ام اس مارکتینگ موفق به تحلیل احتیاج دارد. نجوا تنها سرویس و پنل پیامکی ایرانی با قابلیت ترک کردن رفتار کاربر است. بعد از ارسال پیامک با سایت نجوا، می‌توانید آمارهای مربوط به تعداد کل پیام‌های ارسال‌شده و تعداد کلیک روی لینک را ببینید. تحلیل این آمارها به شما کمک می‌کند که به بهترین نتیجه در اس ام اس مارکتینگ برسید.

۴. پشتیبانی و مشاوره در اجرای کمپین

تیم نجوا در تمام مراحل ارسال پیامک و اجرای کمپین بازاریابی پیامکی کنار شما است و به سوال‌های شما پاسخ می‌دهد. اگر در افزودن مخاطبین، بهینه‌سازی کمپین اس ام اس مارکتینگ، بانک شماره‌ها و ارسال پیامک انبوه با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از کارشناس‌های نجوا بپرسید.

جمع‌بندی

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق اینترنت، به یک سامانهٔ پیامکی امن با امکانات متنوع احتیاج دارید. در این مطلب، بهترین سامانه‌های پیامکی موجود معرفی شده‌اند. در بین سامانه‌های پیامکی مختلف، سایت نجوا خدمات یکپارچه‌ای ارائه کرده و با پشتیبانی صفر تا صد، به شما در اجرای کمپین بازاریابی پیامکی کمک می‌کند.

کد خبر 579379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.