ستاره رم جانشین کین در تیم ملی فوتبال انگلیس!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه، دوازدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* نیوکاسل یونایتد در حال بستن قرارداد برای جذب هوگو اکیتیکه مهاجم رمس فرانسه با مبلغی حدود ۳۶ میلیون پوند است.

* پل پوگبا با ۳.۷۸ میلیون پوند پاداش وفاداری زمانی که در پایان ماه منچستر را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند، می‌تواند تیم جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

* تیم فوتبال هادرزفیلد تاون پس از شکست مقابل ناتینگهام فارست در پلی‌آف صعود به لیگ برتر، به خاطر پنالتی اشتباهی که علیه این تیم اعلام شده توضیح می‌خواهد از رؤسای داوری، چون معتقدند این اشتباه ممکن است ۲۰۰ میلیون پوند برای آنها هزینه داشته باشد.

* به گفته‌ای جنت مسوت اوزیل، علی‌رغم محرومیت مداومش از تیم اصلی باشگاه، او در تابستان امسال فنرباغچه را ترک نخواهد کرد.

* منچستریونایتد از نزدیک "یورین تیمبر" را زیر نظر دارد و ستاره آژاکس را علی‌رغم انجام دو دور مذاکره با دیوید کارمو، مدافع میانی براگا، اولویت خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

ستاره رم جانشین کین در تیم ملی فوتبال انگلیس!

* منچسترسیتی، روز شب گذشته زمانی که مربی سرشناسش کارلوس وینسس تصمیم خود را مبنی بر جدایی از قهرمان لیگ برتر لغو کرد، با شوکی مثبت روبه‌رو شد.

* گرت ساوتگیت آماده است تا به تامی آبراهام این فرصت را بدهد تا جایگاه خود را به عنوان جانشین کین برای جام جهانی در بازی‌های آتی لیگ ملت‌ها تثبیت کند.

ستاره رم جانشین کین در تیم ملی فوتبال انگلیس!

* کلر کانر، مدیر اجرایی موقت بانک مرکزی اروپا، موافقت کرده است که نقش خود را در چندین کمیته کلیدی MCC پس از ابراز نگرانی در مورد تضاد منافع احتمالی توسط چندین رئیس بخش، کنار بگذارد.

تلگراف:

* مایک رایلی، رئیس داوران لیگ برتر، در نبردی برای حفظ سمت خود در پی بازگرداندن هوارد وب داور سایق انگلیسی به نقش مدیریت داوری است.

* حدود ۱۰۰ میلیون پوند توسط گرگ نورمن گلف‌باز سابق و کار آفرین فعلی استرالیایی پرداخت شده است تا داستین جانسون گلف باز ۳۷ ساله آمریکایی ثبت‌نام شوکه کننده خود را در لیگ گلف تحت حمایت عربستان سعودی تضمین کند.

ایندیپندنت:

* استون ویلا اوایل تابستان برای تقویت ترکیب خود امسال وارد عمل شده است و اگر استیون جرارد موافقت کند، سه خرید جدید دیگر ممکن است انجام شود.

ستاره رم جانشین کین در تیم ملی فوتبال انگلیس!

دیلی اکسپرس:

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال آرسنال قرار است اولین خرید تابستانی خود را ظرف ۱۰ روز آینده رسمی و اعلام کند.

* منچستریونایتد و تاتنهام پس از اینکه "میلان اشکرینیار" مدافع میلان، آینده خود را به اینترمیلان پیوند زد، از اقدام او ناامید شدند، چراکه به شدت خواهان جذب او بودند.

* سلتیک و مدافع فراموش شده "اوسازه اورهوگید" درحال آماده کردن خود برای یک نقل و انتقال هستند که طی آن در تابستان امسال او در یک انتقال دائمی به اوستنده بلژیک خواهد رفت.

سان اسکاتلند:

* سران تیم فوتبال سلتیک علاقه خود را به جذب آیدومو ایماخو ستاره باشگاه "شامروک روورز" ایرلند نشان داده‌اند.

کد خبر 579347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.