۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
خواهر خورشید سلام علیک

همایش پیاده‌روی چند هزار نفری در مسیر خواهر خورشید، روز گذشته (چهارشنبه) از میدان لاله به سمت حرم حضرت زینب(س) (زینبیه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _چهارشنبه، یازدهم خردادماه_ در کاروان پیاده در مسیر خواهر خورشید، اقشار مختلف زنان هموطن و اتباع عرب و افغانستانی به همراه دختران خردسال و کودک خود در حالی که تصاویری از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهایی با مضمون محکومیت فیلم موهن عنکبوت مقدس را حمل می‌کردند، حضور داشتند.

در این مسیر چند ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از این بانوان زائر دایر بود که در آنها گروه‌های سرودی از دختران به همخوانی مدح حضرت معصومه (س) و تجلیل از مقام دختران پرداختند، ضمناً این همایش پیاده با تشییع پیکر یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که سال‌ها رنج جانبازی را تحمل کرد و دو روز قبل دعوت حق را لبیک گفته بود در یکی از این ایستگاه‌های صلواتی قرین شد و شرکت‌کنندگان در همایش به مقام شامخ این جانباز ادای احترام کردند.

خواهر خورشید سلام علیک

خادمان آستان مقدس حضرت رضا (ع) که پرچم گنبد بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج را حمل می‌کردند، شهردار منطقه ۱۴، خادمان آستان مقدس حرم زینبیه و متولیان فرهنگی و بسیجیان این منطقه این کاروان بزرگ را همراهی کردند.

در پایان این مراسم، کاروان به حرم مطهر حضرت زینب از خواهران امام رضا (ع) وارد شد و شرکت‌کنندگان شاخه گل‌هایی را که در طول مسیر همراه داشتند به حضرت تقدیم کردند.

کد خبر 579328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.