تجلیل از دختران خانواده شهید در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) از دختران خانواده‌های شهدای منطقه در فرهنگسراهای وحید و دستگرد تجلیل شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه "معصومانه"، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) برای دیدار با خانواده شهدا به منزل شهید مدافع امنیت، زنده‌نام حسن مجیدی رفتیم و با تبریک روز دختر از دختر ۱۰ ساله این شهید گران‌قدر تجلیل کردیم.

وی با اشاره به تجلیل دختران خانواده‌های شهدای منطقه در فرهنگسراهای وحید و دستگرد، ادامه داد: در این دیدار فرمانده حوزه ۳ بسیج از خاطرات خود را از همراه بودن با شهید در جبهه‌های نبرد روایت کرد و از تعهد شهید به خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه حضور شهدا در منطقه مایه مباهات و برکت است، تصریح کرد: شهیدان گران‌قدر ولی‌نعمتان ما در شهرداری هستند، لذا از رهنمودهای خانواده‌های شهدا استقبال می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد به عنوان خدمتگزاران در شهرداری همراه خانواده‌های شهدا در محله‌ها انجام وظیفه کنیم.

کد خبر 579324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.