سفر استاندار اصفهان به شهرستان گلپایگان

استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، صبح امروز در بدو ورود به شهرستان گلپایگان در گلزار شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، به مقام آنان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدرضا مرتضوی» استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، صبح امروز -پنجشنبه دوازدهم خردادماه- در هشتمین سفر شهرستانی خود به شهرستان گلپایگان، با حضور در گلزار شهدای گلپایگان به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره)، ادای احترام کرد.

بازدید از منطقه پیشنهادی شهرک صنعتی گلشهر، بازدید از دشت شمال (روستای آرجان)، بررسی مشکلات کمربندی گوگد، بازدید از فاز سوم شهرک صنعتی گلپایگان، بازدید از شرکت دیار خودرو، بازدید از شرکت پگاه، افتتاح کارخانه بازیافت گلپایگان، بازدید از زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن و مشکلات فاضلاب مسکن مهر و شهر گلپایگان و ناحیه نوآوری، بازدید از دانشگاه فنی مهندسی، جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان، ملاقات مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا و زیارت امام‌زاده ۱۷ تن گلپایگان از برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان گلپایگان است.

سفرهای شهرستانی یک ضرورت است

استاندار اصفهان با تبیین نقش شهدا در به ثمر رساندن نهضت جهانی امام خمینی (ره)، بر اهمیت و ضرورت صیانت جامع و آینده نگرایانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا، ایثارگری ایثارگران و دلاوری جانبازان است، تصریح مؤکد نمود و تاکید کرد: کارگزاران نظام اسلامی خود را ملزم به صیانت از دستاوردهای انقلاب و پیروی از راه شهدا می‌دانند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در ادامه به همراه معاونین و مسئولان ارشد استانی به ترتیب از منطقه پیشنهادی شهرک صنعتی گلشهر، روستای آرجان و دشت شمال، کمربندی گوگد بازدید و با حاضرین در محل در خصوص شناسایی مؤثر مسائل، مشکلات و دغدغه‌های ایشان و راهکارهای سامان دهی مؤثر موارد گفتگو و رایزنی نمودند.

وی در این بازدیدها موارد مطروحه را به مسئولان حاضر جهت پیگیری سریع و اعلام پاسخ در شورای مشترک اداری استان و شهرستان ابلاغ و فرماندار شهرستان را مأمور تحصیل نتایج جامع پیجویی ها و تبیین راهبردها در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نمود.

استفاده راهبردی از آمایش‌های سرزمینی در توسعه صنایع، موضوعی ضروری است

استاندار اصفهان و هیئت همراه در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان گلپایگان به ترتیب از مراحل اجرای فاز ۳ شهرک صنعتی گلپایگان، خط تولید صنایع دیار خودرو گلپایگان و شرکت پگاه گلپایگان بازدید و با مسئولان مربوطه در خصوص مسائل، مشکلات جاری و درخواست‌های عمومی ایشان به گفتگو و رایزنی پرداخت.

مرتضوی، در این بازدیدها بر اهمیت تحقق شعار «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و اهتمام دولت سیزده، به ویژه خادمین مردم استان در استانداری اصفهان، تصریح کرد و در ادامه خاطر نشان ساخت: خوشبختانه استان اصفهان دارای پتانسیل‌های کارآمد و بی نظیری در حوزه تولیدات ملی دانش بنیان می‌باشد و شهرستان گلپایگان با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی، اجتماعی، زیرساختی و … می‌تواند در این مقوله نقشی تأثیر گذار و نافع در سطوح مختلف استانی، ملی و فراملی ایفا نماید.

استاندار اصفهان، بهره مندی متناسب با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی را از سوی صنعتگران، هنرمندان و مردمان نجیب منطقه را ستود و متذکر گردید: گلپایگان می‌تواند با بضاعت کم نظیر خود از جمله طبیعت مطبوع و بی بدیلش، مردمان متعهد، متدین، سخت کوش و ولایت مدارش و … نقشی پر فروغ و کارآمد در عرصه جذب و تسهیل سرمایه گذاری اشتغال آفرین محقق سازد.

کد خبر 579301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.