پرسپولیس یک برد تا دو برابر شدن پیروزی‌ها مقابل فجرسپاسی+جدول

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف فجرسپاسی می‌رود که به دنبال ثبت دوازدهمین برد خود مقابل این تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فجرسپاسی در ۱۲ دوره از ۲۰ دوره قبلی لیگ حاضر بوده است و در این بین ۲۵ بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفته است. در این ۲۵ رویارویی، پرسپولیس ۱۱ و فجرسپاسی شش بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

جدال‌های دو تیم معمولاً پر گل از آب در آمده است؛ به طوری که در ۲۵ بازی دو تیم ۷۵ گل به ثمر رسیده است یعنی به طور میانگین سه گل در هر بازی! از این ۷۵ گل ۴۴ گل سهم پرسپولیس و ۳۱ گل سهم فجرسپاسی بوده است.

در تاریخ دیدارهای پرسپولیس و فجرسپاسی، بازی‌های پر گل زیاد به چشم می‌خورد. نکته جالب این است که در هفت دیدار از این ۲۵ رویارویی پنج گل یا بیشتر به ثمر رسیده است که از جمله آنها می‌توان به دو برد پنج بر یک و پنج بر دو پرسپولیس، تساوی سه بر سه یا بردهای چهار بر دو و سه بر دو فجرسپاسی اشاره کرد. دیدار کم گل به ندرت در بازی‌های پرسپولیس و فجرسپاسی به چشم می‌خورد و تنها یک تساوی بدون گل در این ۲۵ رویارویی ثبت شده است.

دیدار نیم فصل نخست دو تیم در ورزشگاه آزادی با پیروزی یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید و دیدار برگشت دو تیم نیز با درخواست فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

آمار و ارقام رویارویی‌های فجرسپاسی و پرسپولیس در لیگ برتر به شرح زیر است:

پرسپولیس یک برد تا دو برابر شدن پیروزی‌ها مقابل فجرسپاسی+جدول

کد خبر 579280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.