ضرورت رفع مشکل رودخانه چنارراهدار شهر شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مشکل رودخانه چنارراهدار سال‌هاست که در حال پیگیری است اما در سال‌های گذشته اقدامی موثر انجام نشده است.

به گزارش ایمنا، پروژه کلان ساماندهی محور چنارراهدار با پیگیری‌های متداوم ناظر شورای اسلامی شهر و شهرداری منطقه پنج شیراز و با حضور استاندار فارس به مراحل نتیجه‌بخش نزدیک می‌شود.

افسانه خواست خدایی در بازدیدها و پیگیری های مکرر از این محور از مصوباتی برای حل مشکل رودخانه چنارراهدار خبر داد و اظهار کرد: فرصت تعیین شده برای راه اندازی تصفیه‌خانه برای چهار کارخانه نشاسته سازی در حال اتمام است.

وی ادامه داد: مشکل این محدوده سالهاست که در حال پیگیری است، اما در سال‌های گذشته اقدامی مؤثر انجام نشده، رهاسازی فاضلاب خانگی و برخی کارخانه‌های تولیدی از بالادست و زباله‌ریزی در حریم و بستر رودخانه موجب شده که مردم شیراز این محل را بابوی نامطبوعش بشناسند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مصوبه‌ای در هفت ماه گذشته با حضور مدیر کل دادگستری استان فارس و دادستان حضور استاندار در این منطقه نقطه عطفی برای ساماندهی وضعیت آزاردهنده چنارراهدار است و امیدوارم که مدیریت ارشد استان در هم افزایی دستگاه‌ها نقش ارزنده‌ای ایفا کند.

کد خبر 579263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.