وضعیت ناایمن جوی آب در گلپایگان+ پاسخ شهردار

نبود جدول‌کشی و حفاظ ایمنی جوی آب در بلوار آیت‌الله خوانساری شهر گلپایگان موجب بروز تصادفات و گلایه شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهروندان گلپایگان هر روز شاهد سقوط خودروها در بلوار آیت‌الله خوانساری شهر گلپایگان به دلیل نبود جدول و حفاظ ایمنی هستند.

در یک مورد خودروی پراید پس از برخورد با موتور سیکلت در جوی آب سقوط کرد. چند روز پیش نیز حادثه‌ای مشابه در همین نقطه برای خودروی پژو اتفاق افتاد.

جوی آب بلوار آیت‌الله خوانساری شهر گلپایگان جدول و حفاظ ایمنی ندارد و نیازمند ساماندهی است؛ عده‌ای از شهروندان گلپایگانی در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض داشتند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

طرح بلوار آیت‌الله خوانساری نیمه‌تمام مانده است

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان اظهار کرد: اجرای طرح بلوار آیت‌الله خوانساری شهر گلپایگان حد فاصل میدان فردوسی تا میدان ولی عصر از سال ۱۳۷۴ آغاز شده است، اما طول مسیر اجرا نیازمند تملک و آزادسازی بوده و این طرح هنوز به طور کامل اجرایی نشده است‌.

وی افزود: جوی‌های آب بلوار آیت الله خوانساری به دلیل طراحی قدیم این خیابان جدول‌کشی ندارد و طی روزهای اخیر شاهد وقوع حوادثی در این محدوده و سقوط خودروها به داخل جوی آب بوده‌ایم.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: ساماندهی این بلوار ضرورت دارد، اما سقوط خودروها به درون جوی آب ممکن است به دلیل تسلط نداشتن راننده اتفاق افتاده باشد و علت این حادثه را نمی‌توان صرفاً نبود جدول‌کشی در اطراف جوی‌های آب بلوار دانست.

کد خبر 579260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.