حمایت وزارت تعاون از برگزاری نمایشگاه‌های کار در کشور

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از برگزاری نمایشگاه‌های کار در سراسر کشور حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمود کریمی بیرانوند» در حاشیه بازدید از نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران اظهار کرد: یکی از بزرگترین ویژگی‌های این نوع نمایشگاه‌ها این است که در فضای دانشگاه برگزار شده و بدون واسطه، مشکلات پیش‌روی تأمین نیروی انسانی صنعت و دانشجویان را منعکس می‌سازد.

وی افزود: این که دانشجویان در فضای دانشگاه می‌توانند در حال تحصیل، فرصت‌های شغلی آینده خود را از نزدیک لمس کنند، بزرگترین مزیت نمایشگاه‌های کاریابی است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه با کارفرمایان و کارجویان گفت‌وگو و راهکارهایی برای بهبود آن ارائه کرد.

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری کاریابی الکترونیکی «ایران‌تلنت» از هشتم تا دهم خردادماه میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی بود.

«امید ملک» مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جریان بازدید از نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، موضوعات تخصصی این حوزه را بررسی کرد.

کد خبر 579240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.