لزوم تلاش برای آبادانی پردیسان قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید مطالبه عمومی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر درباره منطقه پردیسان ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات این منطقه را رفع و برای جهش و آبادانی این منطقه تلاش کنیم.

ماشاالله سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم تلاش برای جهش منطقه پردیسان قم، اظهار کرد: اگر به دنبال جهش پردیسان هستیم باید حق شهرداری را از ادارات، افراد، دانشگاه‌ها بگیریم تا بتوانیم برای تأمین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر احقاق حقوق منطقه پردیسان برای آبادانی آن لازم است، ادامه داد: باید تلاش کنیم احقاق حقوق منطقه پردیسان انجام شود تا بتوانیم برای آبادانی آن اقدام کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص ضرورت مطالبه عمومی به وسیله مدیریت شهری برای رفع مشکلات این منطقه، تصریح کرد: باید مطالبه عمومی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر درباره پردیسان ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات این منطقه را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انجام تعهدات دستگاه‌ها نسبت به منطقه پردیسان قم مهم است، گفت: درآمد شهرداری این منطقه بسیار محدود است و باید تعهدات دستگاه‌ها نسبت به این منطقه انجام شود.

سعادتمند اضافه کرد: در حال حاضر باید حق شهرداری گرفته شود و لزومی ندارد به بعضی نهادها و دستگاه‌ها برای ساخت‌وساز در منطقه پردیسان تخفیف‌هایی ارائه شود.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی و بر اساس بررسی انجام شده واضح است که موضوعات، مشکلات و تنگناهایی در پردیسان وجود دارد، شورای ششم شهر قم باید با وحدت رویه مشکلات این منطقه را از دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه مسکن و شهرسازی مطالبه کند.

کد خبر 579234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.