اهمیت اولویت بهره‌مندی از ظرفیت‌ مشاوران و متخصصان بومی در مشهد

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار این دوره از مدیریت شهری وکمیسیون شهرسازی قرار دارد، استفاده از ظرفیت‌های مشاوران و متخصصان بومی است.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم توجه شورای ششم شهر مشهد به نخبگان و کارشناسان حوزه شهرسازی، اظهار کرد: شورای ششم در نظر دارد با همراهی جوانان و پیشکسوتان، توجه ویژه‌ای به حوزه نخبگان و کارشناسی به ویژه حوزه شهرسازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نشست هم‌اندیشی شهردار مشهد با اساتید حوزه دانشگاه‌ها ضروری بود، ادامه داد: رابطه میان مدیریت شهری به‌عنوان حوزه اجرایی با دانشگاه‌ها و فعالان حوزه‌های علمی و نظری بسیار ارزشمند است.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد با آغوش باز پیشنهادها و انتقادهای نخبگان و کارشناسان را برای توسعه شهر پذیرا خواهند بود.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان به‌ویژه در حوزه شهرسازی، می‌توانند بازوان قوی برای مدیریت شهری باشند تا در کنار هم بتوانیم برای توسعه شهر قدم‌های مؤثری برداریم.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مشاوران و متخصصان بومی در شهر مشهد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار این دوره از مدیریت شهری قرار دارد، استفاده از ظرفیت‌های مشاوران و متخصصان بومی است و این موضوع در اولویت کمیسیون شهرسازی قرار دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر ایجاد کارگروه بازآفرینی برای بهره‌مندی از تجربه‌های اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان حوزه شهرسازی، تصریح کرد: بر همین اساس ذیل کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر برای اولین بار کارگروهی در مشهد، تحت عنوان کارگروه بازآفرینی ایجاد شده که با استفاده از نظرات کارشناسان و دانشگاهیان، اتفاق‌های شایسته‌ای را رقم زده است.

کد خبر 579232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.