پروژکتور جدید هایسنس با وضوح 4K معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور جدید هایسنس با وضوح 4K، پشتیبانی از HDR10 پلاس و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت الکترونیک چند ملیتی هایسنس اخیراً جدیدترین محصول خود به نام Vidda C1 را رونمایی کرده است؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول اولین پروژکتور چندرنگ با وضوح 4K در جهان است. این پروژکتور قادر است رسانه‌های بصری را با حداکثر روشنایی ۱۳۵۰ لومن با پوشش ۲۰۲ درصدی گستره رنگی Bt.709 روی صفحه‌نمایش نشان دهد.

پروژکتور جدید هایسنس از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و از فناوری افزایش نرخ نوسازی حرکتی به نام MEMC بهره می‌برد. Hisense Vidda C1 از تراشه مدیاتک T9669 و چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. پروژکتور ذکر شده با حسگرهای CMOS و ToF سازگاری دارد و با استفاده از آن‌ها داده‌های محیط اطراف را جمع‌آوری می‌کند، سپس با هوش مصنوعی خروجی را کالیبره می‌کند تا بهترین تجربه چند رسانه‌ای را ارائه دهد.

به نظر می‌رسد که ابعاد پیشنهادی برای پروژکتور Vidda C1 بین ۸۰ تا ۱۵۰ اینچ است؛ نرخ تأخیر آن نیز فقط ۱۲ میلی‌ثانیه است و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز در ابعاد ۱۵۰ اینچ پشتیبانی می‌کند. Vidda C1 به بلندگوی دوگانه ۱۰ واتی مجهز شده است که در قسمت بیرونی آن تعبیه شده‌اند. این اسپیکرها از صدای دالبی‌اتموس و DTS Hi-Res پشتیبانی می‌کند تا تجربه صوتی لذت‌بخش را به کاربر ارائه دهد. پروژکتور Hisense Vidda C1 از پانزذهم ژوئن به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد، در حال حاضر نیز افراد می‌توانند آن را با قیمت ۱۰۵۱ دلار سفارش دهند.

کد خبر 579224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.