توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

در ۲۴ ساعت اخیر بیت کوین رشد ۰.۲ درصدی و اتریوم افت ۱.۵ درصد را تجربه کرد، شاخص ترس و طمع بهبود یافته است و به سطح ۱۷ واحد رسیده اما همچنان نشان دهنده ترس شدید در بازار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت کوین در چند روز اخیر روند صعودی به خود گرفته بود و توانست تا محدوده سی و دو هزار دلار نیز رشد کند به ظاهر لازم است کمی پشت این محدوده خود را تثبیت کند و مجدد به حرکت خود ادامه دهد، در ۲۴ ساعت اخیر بیت کوین رشد ۰.۲ درصدی را تجربه کرد و اتریوم افت ۱.۵ درصد، شاخص ترس و طمع بهبود یافته است و به سطح ۱۷ واحد رسیده اما همچنان نشان دهنده ترس شدید در بازار است.
آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۳۱ هزار و ۶۲۳ دلار
تغییرات: رشد ۰.۲۰ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۹۴۰ دلار
تغییرات: افت ۱.۴۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۹ دلار و ۴۶ سنت
تغییرات: افت ۰.۱۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۱۷ دلار
تغییرات: رشد ۰.۱۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۶۱۴ دلار
تغییرات: افت ۶.۶۴ درصدی

سولانا (SOL): ۴۵ دلار و ۱۴ سنت
تغییرات: افت ۲.۶۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۷ دلار و ۱۴ سنت
تغییرات: افت ۲.۵۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۹۰ دلار
تغییرات: رشد ۹.۶۳ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۸۷۱ دلار
تغییرات: رشد ۱.۱۷ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۰ دلار و ۴۱ سنت
تغییرات: افت ۱.۰۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

حمایت: ۳۰ و ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش‌بینی: احتمال پولبک به سطح ۳۱ هزار دلار وجود دارد، در روز جاری از قدرت حرکت بیت کوین کاسته شده که نشانه خوبی برای ادامه حرکت نیست. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

روند شاخص ترس و طمع

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

شرکت سرمایه‌گذاری جورج سوروس اتریوم را به بیت کوین ترجیح می‌دهد

دان فیزپتریک، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه جورج سوروس (George Soros)، در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ پیش‌بینی کرد که اتریوم در مقایسه با بیت کوین توجه افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند.

وی ادعا کرد که اثرات اقلیمی بیت کوین می‌تواند پذیرش این ارز دیجیتال را با موانعی روبرو کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه جورج سوروس عقیده دارد که ارزهای دیجیتال ماندگار خواهند بود و اکنون نیز توسط عموم مردم پذیرفته شده‌اند.

مهم نیست چطور، فقط یک چیز راه‌اندازی کنید!

یکی از کاربران توئیتر به نام «FatMan» روز گذشته چند پیام از چت خصوصی دو کوان منتشر کرد که نشان می‌دهد او ظاهراً از راه‌اندازی شبکه جدید، هیچ هدفی جز ازدست‌ندادن کاربران نداشته است. بر اساس چت لورفته کوان، او معتقد بوده که «مهم نیست شبکه جدید چطور طراحی می‌شود، فقط باید یک چیزی راه‌اندازی کرد و توزیع منطقی [توکن‌های جدید] هم به هر حال خوب به نظر خواهد رسید».

وی همچنین به این نکته اشاره کرده است که با هر روز تأخیر در راه‌اندازی شبکه جدید، اعضای جامعه تِرا کمتر خواهند شد. گفتنی است که صحت گفته‌های دو کوان در این چت هنوز تأیید نشده است.

رابرت کیوساکی نسبت به سقوط بازار سهام و اوراق قرضه هشدار داد

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، اخیراً هشدارهای بیشتری درباره وضعیت اقتصادی آمریکا داده است. کیوساکی مدعی شده که حزب لیبرال و طرف‌داران محیط‌زیست مقصر اصلی کاهش تولید نفت هستند که به گفته او باعث تورم شده است.

وی علاوه بر پیش‌بینی سقوط بازار سهام و اوراق قرضه، هشدار داده که رکود اقتصادی و ناآرامی‌های مدنی در راه است. به گفته کیوساکی تورم بالا در حال نابودکردن کسب‌وکارهای کوچک و حتی شرکت‌های بزرگی مانند والمارت است.

درگیری لفظی ایلان ماسک با یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیراً در توئیتر از جکسون پالمر، هم‌بنیان‌گذار دوج کوین، انتقاد کرده است. ماسک در توئیتر مدعی شد که این توسعه‌دهنده نرم‌افزار استرالیایی هرگز حتی یک خط کد هم برای دوج کوین ننوشته است. پس از آن، بیلی مارکوس، یکی دیگر از بنیان‌گذاران دوج کوین و طرف‌دار ماسک، در توییتی برای کاهش تنش‌ها مطرح کرد که نه او و نه پالمر کمک زیادی به پروژه‌ای که در ابتدا به‌عنوان یک شوخی راه‌اندازی شد، نکرده‌اند.

پالمر اخیراً پادکستی ضد ارزهای دیجیتال با نام گریفتونومیکز (Griftonomics) راه‌اندازی کرده و در آن گفته بود ماسک قبلاً یک اسکریپت ساده پایتون برای مقابله با هرزنامه‌های ارزهای دیجیتال نوشته است و اینجا مشخص شد کدنویسی رئیس تسلا اصلاً خوب نیست.

سنگاپور توکنیزه‌کردن دارایی‌های دیجیتال در بلاک چین‌های عمومی را بررسی می‌کند

مرجع امور مالی سنگاپور (MAS) یک پروژه آزمایشی مبتنی‌بر بلاک چین با نام «Project Guardian» راه‌اندازی کرده است که از مکانیسم توکن‌سازی استفاده می‌کند. این طرح روز سه‌شنبه در همایش «Asia Tech x» سنگاپور اعلام شد.

در پی اجرای این پروژه، مرجع امور مالی سنگاپور کاربردهای دیفای در بازارهای کلان سرمایه را از طریق تأسیس استخر نقدینگی اوراق قرضه و سپرده‌های توکنیزه برای وام‌دهی و وام‌گیری در شبکه عمومی مبتنی‌بر بلاک چین بررسی می‌کند.

سرمایه‌گذاران کلان کوین بیس بیت کوین‌های خود را از دسامبر ۲۰۲۰ نگه داشته‌اند

باتوجه به گزارش‌های منتشر شده توسط کی یونگ‌جو، مدیر عامل کریپتوکوانت، نهادهای سرمایه‌گذار در صرافی کوین بیس تصمیم به نگه‌داری بیت کوین‌های خود گرفته‌اند. تعداد بیت کوین‌های تحت حضانت کوین بیس برای مشتریان نهادی، ۲۹۶ درصد از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

این نشان می‌دهد، علی‌رغم سقوط بیش از ۵۰ درصدی قیمت بیت کوین از سقف تاریخی آن، این سرمایه‌گذاران بیت کوین‌های خود را نگه‌داشته‌اند. قابل ذکر است که داده‌های درون‌زنجیره‌ای کریپتوکوانت نشان می‌دهد، نهادهایی که در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) حدود ۱۰،۹۳۹ واحد بیت کوین به کیف پول کوین بیس واریز کرده‌اند، هنوز آن‌ها را جابه‌جا نکرده‌اند.

ایردراپ توکن شبکه آپتیمیزم انجام شد

شبکه مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم یعنی آپتیمیزم (Optimism)، توکن جدید خود (OP) را روز سه‌شنبه عرضه کرد. طبق روال معمول، این شبکه توکن خود را ابتدا از طریق ایردراپ به تعداد منتخبی از کاربران واجد شرایط عرضه کرد. این توکن به کاربران اولیه آپتیمزم اهدا شد.

توکن OP همچنین به افرادی که از پل‌ها برای انتقال توکن‌ها به خارج از شبکه اصلی اتریوم استفاده کرده بودند یا در بازه زمانی خاصی به گیت کوین (Gitcoin) کمک کرده بودند نیز تعلق گرفت.

اسکای میویس از محتوای ساخته‌شده توسط کاربران برای اکسی اینفینیتی استقبال می‌کند

سازنده بازی توکن‌های غیرمثلی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یعنی اسکای میویس (Sky Mavis)، روز سه‌شنبه اعلام کرد که اولین پروژه ساخته‌شده توسط کاربران را در «برنامه سازندگان» اکسی اینفینیتی پذیرفته است. از ۲,۰۰۰ درخواست ثبت شده، تنها ۱۲ درخواست برای این برنامه پذیرفته شده است. تیم‌های منتخب برای توسعه پروژه خود حداقل ۱۰,۰۰۰ دلار کمک مالی به صورت توکن AXS دریافت می‌کنند.

نقشه بازار

توقف بیت کوین پشت سنگر ۳۲ هزار دلار

کد خبر 579206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.