مدیریت شهری در تلاش برای رفع معضلات ترافیکی

عضو شورای اسلامی شهر آمل از اجرای طرح هندسی تقاطع بلوار آیت‌الله میرزاهاشم آملی و کارگر در این شهر خبر داد و گفت: انجام این طرح‌ها به منظور رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل تردد در سطح شهر آمل انجام می‌شود.

علیرضا ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح هندسی تقاطع بلوار آیت‌الله میرزاهاشم آملی و کارگر که پس از بررسی و تأیید در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در شورای ترافیک شهرستان نیز به تصویب نهایی رسیده است و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت‌بندی اصلاح گره‌های ترافیکی و ساماندهی ترافیکی میدان میرحیدر آملی و میدان امام رضا (ع)، گفت: مطالعه در خصوص پارک حاشیه‌ای هسته مرکزی شهر نیز در دستور کار کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه بازنگری زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی تقاطع فجر بررسی شده و در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اصلاح هندسی خاصی در این تقاطع نخواهیم داشت و تنها بازنگری زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و پارک‌های حاشیه‌ای اطراف این تقاطع باید مدیریت شود تا شاهد روان‌تر شدن تردد خودروها و کاهش ترافیک در شهر باشیم.

وی با بیان اینکه انجام طرح‌های مربوطه به منظور رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل تردد در سطح شهر آمل انجام می‌شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بخش قابل ملاحظه‌ای از ترافیک شهر آمل رفع شود.

کد خبر 579165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.