نمایندگان مجلس مشکلات معیشت کارکنان انتظامی را مرتفع کنند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اصفهان در همه مقاطع پیشتاز بوده و امیدواریم نمایندگان در راستای بهبود شرایط معیشت کارکنان انتظامی کل کشور لایحه‌هایی را در مجلس طرح کنند و بتوانند دغدغه خانواده کارکنان را مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز چهارشنبه _یازدهم خردادماه_ در حاشیه سی‌ویکمین مجمع نمایندگان استان اصفهان که در سالن جلسات دانشگاه پیام نور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل توجه به جایگاه پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، در خطابه‌ای که از امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر وجود دارد اولین تاکید به ایشان توجه به حافظان امنیت و سربازان است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: به دلیل فشار کاری که امروز بر بدنه دستگاه انتظامی وجود دارد، دفاع از حقوق کارکنان و توجه به بحث معیشت کارکنان و قداست این مجموعه باید مورد توجه قرار بگیرد. نیروی انتظامی در مباحث فرهنگی و در مقابل توطئه‌های دشمن و جنگ اقتصادی باید ایفای نقش کند از این رو از نمایندگان مجلس انتظار داریم مطالبات این نهاد انتظامی را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: اصفهان در همه مقاطع پیشتاز بوده است و امیدواریم نمایندگان در راستای بهبود شرایط معیشت کارکنان انتظامی کل کشور لایحه‌هایی را در مجلس طرح کنند و بتوانند دغدغه خانواده کارکنان را مرتفع کنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه تقویت گلوگاه‌ها و ایست و بازرسی‌ها در ورودی‌های استان از شرق، غرب و جنوب در این جلسه مطرح شد، خاطرنشان کرد: در راستای استانداردسازی، بهسازی و هوشمندسازی ایست و بازرسی‌های موجود انتظارات را مطرح کردیم که امیدواریم در کمیسیون امنیت مجلس و شورای امنیت ملی با توجه به اعتباراتی که لازم دارد، مورد تاکید قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ایست و بازرسی‌های دایر غیرمصوبی که در مرز استان اصفهان با استان مرکزی بین خمین و گلپایگان و همچنین الیگودرز و شهرستان بویین‌ومیاندشت واقع شده در جهت توسعه و هوشمندسازی مورد پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مشکلات از دیدگاه نمایندگان در حوزه انتخابیه طرح موضوع شد، همچنین در خصوص خلاءهای قانونی و پلیس‌های تخصصی در اجرای مأموریت‌ها و مشکلات و موانعی که در مسیر خدمت به مردم و تأمین امنیت آن‌ها وجود دارد طرح موضوع شد.

کد خبر 579163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.