دبیر: کشتی اصفهان نیازمند اعتبارات ویژه برای رشد هرچه بیشتر است

رئیس فدراسیون کشتی کشور که برای پیگیری مشکلات کشتی استان در شهر اصفهان حضور دارد، در اولین جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در جلسه‌ای که با حضور سردار پاکزاد مشاور استاندار اصفهان، حجت‌الاسلام مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و محمد موسایی رئیس امور استان‌های فدراسیون کشتی برگزار شد، اظهار کرد: نگاه به کشتی نباید یک نگاه صرفاً ورزشی باشد، کشتی جزئی از میراث فرهنگی، مذهبی و سنتی این کشور است و همه ما باید نسبت به حفظ آن احساس مسئولیت کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی ایران تصریح کرد: اصفهان پیش از این در کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن داشت اما با توجه به شرایط موجود برای بازگشت به گذشته خود و رشد هرچه بیشتر، نیازمند اعتبارات ویژه است.

قاسمی نیز در این دیدار با بیان حمایت خود از ورزش ملی کشور گفت: رئیس جمهور به زودی سفری را به استان اصفهان خواهد داشت و قرار است در این سفر دستورات لازم به منظور اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی کشتی از جمله خانه‌های کشتی استان داده شود.

وی ادامه داد: این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و به زودی بودجه‌ لازم برای انجام آن اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 579138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.