ترمیم جاده قهدریجان به نجف‌آباد پیگیری شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی این شهر، اعضای شورای اسلامی شهر قهدریجان حضور داشتند و پیرامون موضوعاتی همچون ایجاد خط اتوبوسرانی قهدریجان به نجف آباد و ترمیم جاده نجف‌آباد به قهدریجان به گفت‌وگو پرداختند.

اسماعیل آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر نجف آباد، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قهدریجان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست که اعضای شورای اسلامی شهر قهدریجان به‌عنوان مهمان در جلسه حضور داشتند، مؤمنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه، از چنین جلساتی استقبال خود را ابراز کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد خاطر نشان کرد: شفیعی رئیس شورای اسلامی شهر قهدریجان ضمن تشکر از امکان حضور اعضای شورای اسلامی شهر قهدریجان در این جلسه، به موضوعاتی همچون ایجاد خط اتوبوسرانی قهدریجان به نجف آباد به‌علت تردد شهروندان قهدریجان در نجف‌آباد برای تحصیل در دانشگاه‌ها و همچنین خرید مایحتاج از بازار نجف‌آباد و ترمیم جاده نجف‌آباد به قهدریجان اشاره کرد.

وی افزود: در ادامه اعضای شوراهای دو شهر نجف‌آباد و قهدریجان، نظرات خود را پیرامون مشترکات موجود و هم‌افزایی هر دو شهر برای پیشبرد اهداف مد نظر بیان کردند.

آخوندی در خصوص خروجی جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد نمایندگانی از دو شورا تعیین و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات و موضوعات مطرح شده را انجام دهند.

کد خبر 579133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.