راه‌اندازی موکب‌های فرهنگی و عکاس‌خانه رضوی در بندرعباس

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: شهرداری این کلانشهر با مشارکت دبیرخانه ستاد خادمیاران آستان قدس رضوی موکب‌های فرهنگی و عکاس‌خانه رضوی در شهر راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم پاسالار امروز _ چهارشنبه_ یازدهم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام مبارک دهه کرامت و همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری دبیرخانه ستاد خادمیاران آستان قدس رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و شهرداری‌های مناطق چهارگانه موکب‌های فرهنگی و عکاس خانه رضوی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در راستای ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی مناسب و ترویج فرهنگ رضوی در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت در پنج نقطه شهر بندرعباس توسط شهرداری‌های مناطق و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی این موکب‌ها راه‌اندازی می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در تاریخ‌های دهم، یازدهم، هفدهم، بیستم و بیست‌ویکم خرداد ماه ١٤٠١ این موکب‌ها در چهار راه دانشگاه، امام‌زاده سید مظفر، پیاده رو حافظ، میدان شهدا و شهرک پیامبر اعظم راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی عکاس خانه با تصاویر حرم امام رضا (ع) این فضا و فرصت را برای شهروندان محیا می‌کند تا با یادآوری زیارت مشهد مقدس شهروندان عکس‌های یادگاری خود را با یاد و خاطره زیارت مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) ثبت کنند.

کد خبر 579124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.