پیشرفت ۴۰ درصدی زیرگذر شهدای کارگر

شهردار نجف‌آباد گفت: طرح جریان خدمت شهرداری نجف‌آباد به احداث زیرگذر شهدای کارگر، نقطه اتصال شهرک صنعتی کاوه، منتظریه و ویلاشهر رسید.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زیرگذر شهدای کارگر محل دسترسی شهرک‌های صنعتی کاوه و منتظریه و ویلاشهر در کمربندی نجف‌آباد-خمینی‌شهر است.

وی افزود: ناایمن بودن و دسترسی غیراصولی تقاطع قبلی موجب ایجاد تراکم‌های ترافیکی در ساعات پیک می‌شد و نیاز بود دسترسی جدیدی برای این معبر تعریف شود.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: این تقاطع به وسیله چهار رمپ ورودی و خروجی و اجرای دو میدان در شمال و جنوب کمربندی، دسترسی‌ها را تأمین می‌کند.

امامی اضافه کرد: زیرگذر شهدای کارگر با دو دهانه پل پیش‌ساخته ۸۰ متری در هر طرف اجرا می‌شود و دفع آب‌های سطحی به صورت سپتینگ انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طول رمپ این زیرگذر به سمت ویلاشهر ۱۱۰ متر و به سمت شهرک صنعتی ۱۴۵ متر است، تصریح کرد: شیب رمپ‌ها شش درصد و عرض مسیر ورودی و خروجی به زیرگذر هرکدام هفت متر است.

شهردار نجف‌آباد گفت: عرض رفیوژ میانی یک متر و ۲۰ سانتی‌متر، شعاع میدان به سمت ویلاشهر ۱۷.۵ متر و شعاع میدان به سمت کمربندی ۲۰ متر است.

امامی با بیان اینکه عرض رمپ‌های ورودی و خروجی به کمربندی چهار متر و ۸۰ سانتی‌متر است، افزود: پیشرفته کلی عملیات اجرایی این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد است.

کد خبر 579089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.