حمایت از مددجویان نخبه کمیته امداد تا رسیدن به کسب و کار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزایش ظرفیت‌های فکری روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به عرصه کسب و کار را در دستور کار این نهاد دانست و گفت: مددجویان نخبه در زمینه‌های مختلف علمی پژوهشی، علوم قرآنی، ورزشی، فرهنگی هنری و مخترعان، مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع با اشاره به آغاز دهه کرامت و تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: این نهاد همواره برای افزایش ظرفیت‌های فکری و روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به عرصه کسب و کار، برنامه‌های مختلف حمایتی در دستور کار داشته است و مددجویان نخبه در زمینه‌های مختلف علمی پژوهشی، علوم قرآنی، ورزشی، فرهنگی هنری و مخترعان، مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

وی افزایش حمایت از نخبگان زیر پوشش را یکی از رویکردهای اصلی این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای برنامه‌ریزی رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه کمک می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برنامه‌ریزی برای اشتغال و ادامه فعالیت قشر برجسته و نخبه را یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کمیته امداد اعلام کرد و گفت: در این مسیر مشکلات و محدودیت‌هایی وجود دارد اما با حمایت نیکوکاران می‌توان به صورت ویژه برنامه‌ریزی کرد تا با تمام امکانات موجود، در همه حوزه‌ها و متناسب با فضای نخبگان، به آنها خدمت کنیم.

وی با اشاره به آیه شریفه فإن مع العسر یسرا، خاطرنشان کرد: مددجویان نخبه تفسیر مجسم این آیه هستند کسانی که با مجاهدت و صبر، روح خود را تربیت کرده‌اند و از دل سختی‌ها و مشکلات به نخبگی و کمال رسیده‌اند و اکنون جزو گنجینه‌های این نهاد مقدس به‌شمار می‌آیند.

زارع با اشاره به برگزاری رویداد ملی "دختران ماه" به عنوان نخستین و بزرگترین اجتماع دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد کشور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم، اظهار کرد: تعدادی از نخبگان استان اصفهان نیز به این همایش اعزام شده‌اند.

کد خبر 579077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.